Το σπίτι της, στην εκπομπή της Ντορέττας Παπαδημητρίου, άνοιξε η Ευρυδίκη Βαλαβάνη, η οποία μεταξύ άλλων μίλησε και για τα προσωπικά της.

Η αθλητικογράφος είπε «Δεν ήμουν μόνη μου όταν έφυγα (για το Survivor)», αλλά πρόσθεσε πως «έχει τελειώσει αυτή η σχέση».

«Τώρα είμαι πάρα πολύ καλά στην προσωπική μου ζωή», είπε η πρώην παίκτρια του Survivor, ενώ δήλωσε πως θέλει να κάνει οικογένεια.

Όταν ρωτήθηκε για τη φημολογούμενη σχέση της με τον Κωνσταντίνο Βασάλο, απάντησε:

«Θα σου πω… για να ξεκαθαρίσουμε λίγο το θέμα. Ο Κωνσταντίνος είναι ένας άνθρωπος με τον οποίο δεθήκαμε πολύ μετά το παιχνίδι. Δεθήκαμε αρκετά. Τον συμβουλεύομαι. Με στηρίζει και τον στηρίζω. Θέλω να υπάρχει στη ζωή μου. Δεν θέλω να χάσω αυτόν τον άνθρωπο από τη ζωή μου. Από εκεί και πέρα το τι θα συμβεί στο μέλλον δεν μπορώ να το ξέρω», είπε.

Δείτε το βίντεο από τον ΣΚΑΙ:

 
Top