Έξαλλη έγινε η Μικαέλα Φωτιάδη - Μις Ευρώπη 2016 -  με ένα σχόλιο στο twitter, με αφορμή μία εμφάνισή της στο Γρηγόρη Αρναούτογλου.

«Κάποιος έγραψε “ποια βίζιτα θα δούμε πάλι απόψε”; Ο καθένας πίσω από ένα ανώνυμο twitter ή με κάποιο ψευδώνυμο σχολιάζει άσχημα τον καθένα που βγαίνει στην τηλεόραση με πράγματα ψευδή και αναληθή. Δημιουργούν μια λάθος εικόνα για ανθρώπους και αυτό δεν μου αρέσει καθόλου» είπε χαρακτηριστικά στην εφημερίδα «Freddo» η  Ελληνίδα καλλονή που πριν από λίγους μήνες στέφθηκε Μις Ευρώπη στο Λίβανο (κεντρική φωτό).

Όπως είπε, εκνευρίζεται φοβερά κάθε φορά που ακούει κάποιους να λένε πως όσες ασχολούνται με το μόντελινγκ, είναι χαζές και βίζιτες. 

«Εγώ γνωρίζω πολύ καλά ποια είμαι και πόσο έχω παλέψει στη ζωή μου για να τα καταφέρω. Όμως υπάρχουν άνθρωποι που τα διαβάζουν και επηρεάζονται» είπε, εμφανώς στενοχωρημένη.

 
 
Top