Δυστυχώς ανήκω στην κατηγορία των γυναικών με πολύ λιπαρά μαλλιά και όσο και εάν ψάχνω τρόπους να καταπολεμήσω τη λιπαρότητα, αυτό απλά δεν αλλάζει. 

Τι και εάν έχω δοκιμάσει επαγγελματικά προϊόντα, τι και εάν ψεκάζω τα μαλλιά μου με dry shampoo, τι και εάν έχω κάνει θεραπείες με φυσικά προϊόντα, τι και εάν τοποθετώ τη μαλακτική κρέμα μόνο στις άκρες, το αποτέλεσμα παραμένει πάντα το ίδιο. 

Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος, που αναγκάζομαι να τα λούζω σχεδόν κάθε μέρα για να δείχνουν λαμπερά και περιποιημένα.


Αυτό λοιπόν που κάνει τα μαλλιά μας υγιή και λαμπερά, είναι το φυσικό λάδι, το οποίο παράγεται από τους σμηγματογόνους αδένες που υπάρχουν σε κάθε θύλακα της τρίχας. Το καθημερινό λούσιμο αφαιρεί το φυσικό αυτό λάδι.

Βεβαίως, γνωρίζω ότι οι ειδικοί επιμένουν ότι το καθημερινό λούσιμο μόνο κακό μπορεί να κάνει στην τρίχα, αλλά εγώ δυστυχώς δεν έχω άλλη επιλογή, καθώς τα έχω δοκιμάσει όλα και έχω απηυδήσει. Αυτό λοιπόν που κάνει τα μαλλιά μας υγιή και λαμπερά, είναι το φυσικό λάδι, το οποίο παράγεται από τους σμηγματογόνους αδένες που υπάρχουν σε κάθε θύλακα της τρίχας. Το καθημερινό λούσιμο αφαιρεί το φυσικό λάδι από τα μαλλιά, με αποτέλεσμα το σώμα να αντιδρά. Το τριχωτό της κεφαλής ξηραίνεται και οι σμηγματογόνοι αδένες παράγουν περισσότερο σμήγμα για να καταπολεμήσουν το πρόβλημα αυτό. Έτσι, τα μαλλιά λαδώνουν περισσότερο. Επιπλέον, τα χημικά συστατικά που περιέχουν τα σαμπουάν του εμπορίου σε συνδυασμό με το ζεστό νερό, κάνουν τα μαλλιά να φαίνονται ακόμα πιο θαμπά.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι καλό είναι να λουζόμαστε ανά 2 με 5 μέρες. Αυτό βέβαια εξαρτάται και από τον τύπο της τρίχας του καθενός. Και σωστά θα αναρωτηθείτε τι κάνουμε στην περίπτωση που πηγαίνουμε γυμναστήριο σε καθημερινή βάση; Η απάντηση είναι ότι ξεπλένουμε τα μαλλιά μόνο με νερό, χωρίς να χρησιμοποιούμε άλλο προϊόν.

Οι ειδικοί πιστεύουν ότι καλό είναι να λουζόμαστε ανά 2 με 5 μέρες. Αυτό βέβαια εξαρτάται και από τον τύπο της τρίχας του καθενός.
Το συχνό όμως λούσιμο πάει πακέτο και με το συχνό στέγνωμα. Η θερμότητα που παράγεται από το πιστολάκι είναι ιδιαίτερη επιβλαβής για την τρίχα, καθώς αφαιρεί όχι μόνο την επιφανειακή τους υγρασία, αλλά και την εσωτερική. Τα μαλλιά γρήγορα αφυδατώνονται με αποτέλεσμα να σπάνε πιο εύκολα και να δημιουργούν ψαλίδα.

Τελικά δεν ξέρω, αν υπάρχει τρόπος καταπολέμησης της λιπαρότητας. Αυτό που ξέρω όμως είναι ότι κάνω λάθος με το να πιάνω πολύ συχνά τα μαλλιά μου, να χρησιμοποιώ αρκετά προϊόντα styling και να λούζομαι συνήθως τις βραδινές ώρες, καθώς οι αδένες που παράγουν το σμήγμα ενεργοποιούνται περισσότερο το βράδυ.

thetoc.gr
 
Top