Θέλει τον άντρα κυνηγό. Θέλει να την πλησιάσει αυτός, εκείνη να κάνει τη δύσκολη κι άλλος να βρει το θάρρος να ζητήσει το τηλέφωνο της. 

Ναι, η Κένταλ Τζένερ είναι γυναίκα παραδοσιακή που της αρέσει σε μια σχέση ο καθένας να έχει τον ρόλο του.



Η Κένταλ- ακολουθώντας προφανώς τις οδηγίες της δαιμόνιας μαμάς Κρις που έχει κάνει διάσημη όλη την οικογένεια Καρντάσιαν- θέλησε να μάθουμε πως ο άντρας πρέπει να ιδρώσει για να την κερδίσει κι έτσι μας είπε μέσα από το προσωπικό της blog kendallj.com:«Δεν είναι ότι φοβάμαι να δείξω σε έναν άντρα ότι μου αρέσει με το να του ζητήσω να βγούμε έξω. Απλά προτιμώ να με κυνηγήσουν. Μου αρέσει να αισθάνομαι ποθητή. Και με τη δική μου οπτική αν ένας άντρας δεν κάνει τον κόπο να μου ζητήσει να βγούμε τότε η σχέση πιθανότατα να μην λειτουργήσει. Θα είναι χάσιμο χρόνου. Πείτε με παραδοσιακή, αλλά έτσι μου αρέσει».



Μήπως αυτό το κείμενα ήταν ένα μήνυμα για τον ράππερ A$AP Rocky που τελευταία ακούμε διάφορα για τους δυο τους;
 
Top