Στα 42 της η Σοφία Βεργκάρα έχει ένα σώμα που κάθε 20χρονη θα έκανε τα πάντα για να αποκτήσει. Και παρόλο που κατά ένα μεγάλο ποσοστό το οφείλει στα καλά της γονίδια, η Κολομβιανή σταρ αποκάλυψε πρόσφατα και το μυστικό της νεότητάς της.





“Ποτέ δε γυμναζόμουν. Ήμουν πάντα πολύ χαρούμενη με αυτό που είχα”, είπε στο περιοδικό Shape και συνέχισε, “Όπως κάθε γυναίκα παραπονιόμουν ότι οι μηροί μου ήταν πολύ μεγάλοι αλλά σε γενικές γραμμές ένιωθα άνετα με τις καμπύλες μου - ο κόσμος περίμενε να τις έχω”.



Κλείνοντας τα 40, όμως, το 2012 η ηθοποιός ανακάλυψε ότι το σώμα της είχε αρχίσει να αλλάζει και ότι έπρεπε να κάνει κάτι γι’αυτό. “Έκλεισα τα 40 και άρχισα να βλέπω μία χαλάρωση σε όλο μου το σώμα. Διάβασα πολύ για το πώς ο μεταβολισμός πέφτει όσο μεγαλώνεις και έτσι ήξερα ότι είχε έρθει πλέον η ώρα να κάνω κάτι”.







Η Σοφία είπε πως την ενέπνευσε πολύ η συμπρωταγωνίστριά της στο Modern Family, Τζούλι Μπόουεν η οποία αν και έχει τρία παιδιά σηκώνεται κάθε πρωί και πηγαίνει για τρέξιμο πριν πάει στη δουλειά. “Εγώ; Θα βρω οποιαδήποτε δικαιολογία για να παραλείψω τη γυμναστική. Θα πω, “Κυριακή; Είναι η μέρα του Θεού. Δε γίνεται να γυμναστώ””. Όταν, όμως, βρήκε τη θέληση και τη δύναμη να ξεκινήσει, τι ακριβώς έκανε;



“Κάνω ένα είδος γυμναστικής που μοιάζει με το πιλάτες αλλά είναι πιο προχωρημένο με ένα μηχάνημα που λέγεται Megaformer. Στράφηκα προς αυτό γιατί με πονάνε τα γόνατά μου. Από όταν ήμουν νέα δεν μπορούσα να γυμνάζομαι όπως οποιοσδήποτε άλλος - δεν μπορούσα να τρέξω, να κάνω καθίσματα ή οτιδήποτε άλλο πίεζε τα γόνατά μου. Με αυτό το μηχάνημα, όμως, βρήκα τι μου ταιριάζει. Δεν το αγαπώ αλλά αγαπώ τον τρόπο που αλλάζει το σώμα μου χρησιμοποιώντας το”. “Επίσης, σηκώνω βάρη. Ξεκίνησα από 1 κιλό και τώρα έχω φτάσει στα 4-5, τα οποία είναι αρκετά”.







Όσο για τη διατροφή της, η ηθοποιός ξεκίνησε να τρέφεται πιο υγιεινά το 2005, όταν μετακόμισε στο Los Angeles.“Δεν μπορείς πάντα να παραγγέλνεις παχυντικά πιάτα, όπως είναι τα μακαρόνια με τρούφα. Τρώγε λίγο σούσι πριν βγεις έξω για φαγητό και όταν πηγαίνεις για φαγητό μετά πάρε μία σαλάτα. Πρόσφατα άρχισα να πίνω χυμούς λαχανικών που αντέγραψα από τον γιατρό της Όπρα, Οζ”, είπε και πρόσθεσε, “Η υγιεινή διατροφή δεν αποτελεί μυστήριο. Απλά τρως λαχανικά και αποφεύγεις τις επεξεργασμένες τροφές”. Από την άλλη επιτρέπει στον εαυτό της και μερικές ατασθαλίες, “Όταν κάνω κάποια ατασθαλία γυμνάζομαι πιο σκληρά την επόμενη μέρα. Το μότο μου είναι πολύ απλό: Αν δεν κουραστείς, δεν έχει κέικ!”.




 
Top