Ο Νίκος Μουτσινάς ήταν καλεσμένος στο ΦΜ Live και μεταξύ άλλων ερωτήθηκε εάν θα ήθελε να συνεχίσει και την επόμενη τηλεοπτική σεζόν στην εκπομπή "Πρωινό ΣΟΥΚΟΥ" και η απάντηση ήταν σκέτη βόμβα:

«Είμαι πολύ σίγουρος, δεν είμαι σίγουρος στο τι να σου απαντήσω. Ρε παιδί μου πέρασα πάρα πολύ ωραία, αλλά πιστεύω ότι δεν αξίζω στο Σαββατοκύριακο. Εμένα μου αρέσει τέτοιου τύπου εκπομπή (όπως το ΦΜ live). Βίντεο, σχόλιο, να γελάμε, πλάκες. Δεν είναι στο φόρτε μου να παρεμβαίνει μια μαγειρική, ένα ζώδιο, πάρα πολλά εμπορικά προϊόντα».

Στη συνέχεια ο παρουσιαστής αναφέρθηκε στο χαμό της μητέρας του και στο πόσο δύσκολες στιγμές πέρασε έκτοτε:

«Δεν έχω ξαναπέσει πιο πολύ στη ζωή μου. Γιατί πίστευα ότι έχω περάσει περιόδους που πέρασα άσχημα και η πρώτη λέξη ήταν «κατάθλιψη». Ούτε κατά διάνοια, ζούσα σε μεγάλο party. Τώρα κατάλαβα τι είναι να είσαι κλεισμένος στο σπίτι σου και να μην σε νοιάζει να ανατιναχτεί έξω η Αθήνα. Δεν σε ενδιαφέρει. Είμαι πολύ καλύτερα. Σήμερα πήγα στη ψυχολόγο και λέγαμε το πόσο σοφό είναι αυτό που λένε ότι χρειάζονται τα 3 χρόνια. Τριήμερα, εξάμηνα, 40 μέρες και μετά τα σαράντα σε πάει στο χρόνο. Και μετά δεν έχει κάτι ενδιάμεσα. Είναι τόσο σοφά! Ότι θέλει ο εγκέφαλος, γιατί το συναίσθημα δεν πρόκειται να αλλάξει, τον χρόνο να το συνειδητοποιήσει για αυτό είναι και μετρημένο τρία χρόνια. Δεν είναι μόνο το βιολογικό είναι και όλο το κομμάτι του πένθους. Είμαι σε πένθος, βαρύ φαντάζομαι, περνάει ο καιρός αδιάφορα αν με ρωτάς. Αν δεν τον ζήσεις αυτό περιμένει να το ζήσεις. Έτσι πρέπει».

 
Top