Ο Αντίνοος Αλμπάνης, το πρώτο διάστημα, που έβλεπε τον εαυτό του στην ...



τηλεόραση είχε ιδιαίτερο άγχος για την εικόνα του. «Δεν είχα ποτέ κόμπλεξ με το σώμα μου. Ακόμα και τώρα που είμαι αδύνατος και έχω ένα πρόσωπο που περνάει, δεν σημαίνει σε καμιά περίπτωση ότι κοιτάζομαι στον καθρέφτη και λέω “αγόρι μου, είσαι θεός”. Όλα έχουν να κάνουν με τον ψυχισμό του καθενός. Η ομορφιά δεν συνδέεται απαραίτητα με το πώς είσαι αντικειμενικά», είχε αναφέρει στο παρελθόν σε συνέντευξή του.

Πλέον όμως, φαίνεται πως δεν έχει τον παραμικρό ενδοιασμό για την εικόνα του. Για το λόγο αυτό, μας έδειξε μέσω social media τον εαυτό του στο παρελθόν, που σαν παιδί είχε παραπάνω κιλά. Η αφορμή για να χάσει κιλά, ήταν η λοιμώδης μονοπυρήνωση που πέρασε, όταν ήταν 15-16 χρονών. Παρότι ταλαιπωρήθηκε, το αποτέλεσμα τον έκανε αγνώριστο.

Για του λόγου το αληθές, ο γοητευτικός ηθοποιός δημοσίευσε στο Instagramφωτογραφία του από εκείνα τα χρόνια, όπου είναι κυριολεκτικά αγνώριστος. Με ιδιαίτερο χιούμορ, έγραψε: «Το 1998 γεννιέται η Google, πεθαίνει η Ρένα Παγκράτη, διεξάγεται το μουντιάλ της Γαλλίας, η Μadonna τραγουδά το Frozen, βγαίνει στις αίθουσες το Big Lebowski κι εγώ τρώω για δεκατιανό δύο κλαμπ, τρία τσηζ, πατάτες μάξι, μίλκσεηκ κι ανεβαίνω σε roller coaster».



Πηγή: 24wro.eu/



 
Top