Η εξωτερική της εμφάνιση δεν συνάδει με την ημερομηνία γέννησης που αναγράφεται στην ταυτότητά της.

 Κι αυτό γιατί η Χριστίνα Παππά στα 45 της χρόνια, συνεχίζει να διαθέτει αναλογίες που θα ζήλευαν και οι 20αρες.

 Δεν έχει κρύψει ποτέ την ηλικία της. Καλεσμένη σήμερα στο «Mega με mia» και στο Μάρκο Σεφερλή θα εξηγούσε το ποια είναι η σχέση της με τον χρόνο και πως τον έχει κάνει «σύμμαχό» της.

 «Την λέω την ηλικία μου γιατί έχω ένα μεγάλο παιδί και νομίζουν ότι είμαι πολύ μεγαλύτερη. Είμαι 45 χρονών. Δεν έχω θέμα, αν και με πιάνουν κάποιες φορές οι καταθλίψεις μου όταν κοιτάζομαι στο καθρέφτη, γιατί κακά τα ψέματα, μεγαλώνουμε και βλέπουμε διαφορές στο σώμα και στο πρόσωπο. Δεν φοβάμαι τον χρόνο και κυκλοφορώ ατημέλητη και με φόρμες και εντελώς αμακιγιάριστη. Φυσικά και θα κάνω μια αισθητική επέμβαση, αλλά όχι να παραμορφωθώ» δήλωσε η Χριστίνα Παππά.

Πηγή: govastileto.gr
 
Top