Δείτε την για πρώτη φορά στην εφηβεία της







Δεν είναι λίγες οι φορές που η Ελεονώρα Ζουγανέλη έχει μιλήσει για τον ρατσισμό που βίωσε ως έφηβη εξαιτίας των παραπανίσιων κιλών που είχε.



To Cosmopoliti, της Χριστίνας Πολίτη, παρουσίασε ένα σπάνιο υλικό, στο οποίο απεικονίζεται η όμορφη τραγουδίστρια υπέρβαρη στα 17 της χρόνια.



Η ίδια μάλιστα στην εκπομπή JoinUs αυτό το Σάββατο θα μιλήσει για εκείνη την εποχή που είχε παραπάνω κιλά αλλά και για τον ρατσισμό που βίωσε.



«Έχω χάσει πάρα πολλά κιλά. Πριν εκτεθώ και με μάθει ο κόσμος ήμουν ένα άτομο παχύσαρκο. Φυσικά, όταν ξεκίνησα να τραγουδάω ήμουν πιο παχουλή απ” ότι τώρα. Αλλά επειδή η παχυσαρκία είναι μία πολύ ιδιαίτερη περίπτωση δεν θέλω να φανταστεί κανείς ότι θεωρούσα τον εαυτό μου παχύσαρκο όταν ήμουν 70 κιλά που ξεκίνησα. Ήμουν παχύσαρκη απλά ο κόσμος δεν με ήξερε», είπε.



Δείτε το βίντεο







 
Top