Τι άλλαξε στα SUV και πουλάνε σαν τρελά; Φταίνε οι τάσεις των καιρών ή μήπως έχουν αλλάξει στα σημεία σε τέτοιο βαθμό που έχουν γίνει πιο προσιτά από πότε; Εσείς τι λέτε, συμφωνείτε;
Σκέψου ένα SUV. Δυνατό, ροπάτο, ευρύχωρο και ψηλό. Σκέψου τώρα το ίδιο SUV σχεδόν με ότι σηματάκι θέλεις, premium ή όχι. Και τώρα σκέψου το SUV αυτό να καίει όσο ένα μικρό αυτοκίνητο, να πληρώνει τέλη κυκλοφορίας ενός μικρομεσαίου και να μην είναι 2.000 κυβικά.

Και το καλύτερο; Δε μιλάμε για ένα SUV αλλά για τα περισσότερα, αν όχι όλα. Τα SUV σήμερα δεν έχουν καμία απολύτως σχέση με αυτά που ήξερες μερικά μόλις χρόνια πριν. Σαφώς είναι λιγότερο χωμάτινα, έχουν την τετρακίνηση στον προαιρετικό εξοπλισμό, και δεν είναι όσο ψηλά ήταν τα εκτός δρόμου οχήματα.

Όταν όμως Mercedes και BMW λανσάρουν τα μοντέλα τους με 1.600άρηδες τούρμπο κινητήρες, ενώ η Audi είναι στα 1,4 με το Q3, η δυσκολία να «ανεβείς» κατηγορία δεν έχει να πια με την κατανάλωση και την εφορία, τομείς που παραδοσιακά «απασχολούσαν» την αγορά SUV.

Σήμερα μπορείς να αγοράσεις το απόλυτο best seller της κατηγορίας με μοτέρ 1,2 λίτρων. Πότε άλλοτε υπήρχε τέτοια δυνατότητα; Μιλάμε για το νέο Nissan Qashqai με τον τούρμπο βενζινοκινητήρα του ομίλου που προσφέρει καλύτερες επιδόσεις και κατανάλωση από τον απερχόμενο 1.600άρη ατμοσφαιρικό. Στα ίδια κυβικά, πάλι, η Nissan προσφέρει το ντίζελ μοτέρ της που στέκεται στα επίπεδα απόδοσης του προηγούμενου δίλιτρου βενζινοκινητήρα.

Την ίδια στιγμή η κατηγορία έχει κατεβεί τιμολογιακά σε επίπεδα μικρομεσαίου, χάρη και στο χαμηλότερο ειδικό τέλος ταξινόμησης ελέω χαμηλού κυβισμού. Με τέτοια δεδομένα, λοιπόν, δεν είναι αυτή η «χρυσή» εποχή των SUV; Δεν είναι σήμερα η καλύτερη περίοδος για να αγοράσει κανείς το αυτοκίνητο που κατ εξοχήν ταιριάζει καλύτερα από κάθε άλλο στους ελληνικούς δρόμους; Τι λέτε;
 autotriti.gr
 
Top