Μπορεί ο Γιώργος Χρανιώτης να αποχώρησε από το Survivor και να μην μπορεί πλέον να διεκδικήσει το μεγάλο έπαθλο, ωστόσο, κάθε άλλο παρά ευκαταφρόνητο θα είναι το ποσό που θα λάβει για τη συμμετοχή του στο ριάλιτι...

Όπως αναφέρει το YouWeekly, οι παίκτες των «Μαχητών» λαμβάνουν αποζημίωση 480 ευρώ την εβδομάδα, ενώ για τα μέλη της ομάδας των «Διασήμων», στην οποία συμμετείχε και ο Γιώργος Χρανιώτης, η αποζημίωση φθάνει τα 2.000 ευρώ εβδομαδιαίως.

Αυτό σημαίνει ότι ο γνωστός ηθοποιός, ο οποίος έμεινε στον Άγιο Δομίνικο για 17 εβδομάδες, θα εισπράξει το διόλου ασήμαντο ποσό των 34.000 ευρώ. Καθόλου άσχημα.

Οι πρώτες δηλώσεις


Εν τω μεταξύ, μιλώντας στην κάμερα αμέσως μετά την αποχώρησή του, ο Γιώργος Χρανιώτης δήλωσε ότι «η πρώτη σκέψη που μου έρχεται στο μυαλό είναι ένας στίχος από τον αγαπημένο μου ποιητή τον Καρυωτάκη και από ένα ποίημά του το “Mόνο”, που λέει όλα έπρεπε να έρθουν όπως ήρθαν».

Παράλληλα, κάνοντας αποτίμηση των όσων συνέβησαν στον Άγιο Δομίνικο, ο ηθοποιός σημείωσε ότι «έχω γελάσει πολύ, έχω κλάψει λιγότερο, έχω αναστατωθεί ευχάριστα, έχω χτυπήσει το κεφάλι μου σε ένα βράχο, έχω κάνει εξυπνάδες, έχω κάνει βλακείες, έχω αδικήσει ανθρώπους αλλά επίσης έχω συγχωρέσει κάποιους άλλους… Έχω κάνει έναν καινούριο φίλο που λέγεται Ντάνος… Και έχω καταλάβει μάλλον τι σημαίνει οικογένεια, δύναμη, φίλοι και προτεραιότητες σε αυτή τη ζωή όσο καμία άλλη φορά στη ζωή μου».
(πληροφορίες: http://ift.tt/2tdVv8L)
 
Top