«Δεν ξέρω αν υπάρχει άνθρωπος που θα σου πει ότι δεν έχει θέματα ψυχολογικά κι ότι τα έχει βρει 100% με τον εαυτό του. Εγώ το παλεύω. Έχω άλυτα ψυχολογικά θέματα. Κάνω ψυχοθεραπεία κάποια χρόνια κι έχω εξελιχθεί. Με αγαπάω πολύ κι έχω δουλέψει αρκετά γι’ αυτό. Η ψυχανάλυση βοήθησε. Όπως και ο νευρογλωσσικός προγραμματισμός, αλλά και ο διαλογισμός. Η ζωή μου, όπως και η ψυχολογία μου, είναι σταθερές. Πλέον, έχω ροπή στην ευτυχία, η οποία πηγάζει από την ευγνωμοσύνη που νιώθω. Τα έχω όλα, είμαι υγιής, έχω τη δουλειά μου, την προσωπική μου ζωή, τους φίλους και την οικογένειά μου».

Τα λόγια αυτά ανήκουν στην ηθοποιό Τόνια Σωτηροπούλου, η οποία παραχώρησε συνέντευξη στο κυπριακό περιοδικό Down Town.

«Πάντοτε είχα πολύ καλή σχέση με τους άντρες! Θεωρώ πως -και στις φιλικές και στις ερωτικές μου σχέσεις- έχω υπάρξει τυχερή. Μου αρέσει η οπτική των ανδρών. Βλέπουν τα πράγματα πιο ξεκάθαρα, πιο straight. Οι γυναίκες είμαστε πολύπλοκα όντα» ανέφερε μεταξύ άλλων η γνωστή ηθοποιός.

 
Top