Η Τζένιφερ Άνιστον έδωσε μία αποκαλυπτική συνέντευξη στο περιοδικό Instyle ξεκαθαρίζοντας θέματα που συχνά απασχολούν τα ΜΜΕ σχετικά με τη ζωή της. "Γιατί δεν έχει κάνει παιδί;", "Γιατί δεν μπορεί να κρατήσει έναν άντρα;", για πρώτη φορά η πρόσφατα χωρισμένη ηθοποιός δίνει απαντήσεις μιλώντας με την καλή της φίλη Molly McNearney, η οποία είναι παντρεμένη με τον παρουσιαστή Jimmy Kimmel.

"Είναι πολύ τρελό. Οι παρερμηνείες είναι ότι το "Η Jen δεν μπορεί να κρατήσει έναν άντρα" και το ότι "η Jen αρνείται να κάνει μωρό επειδή είναι εγωίστρια και αφοσιωμένη στην καριέρα της. Ή ότι είμαι λυπημένη και καταρρακωμένη. Αρχικά, με όλον τον σεβασμό, δεν είμαι καταρρακωμένη".

Η ειλικρινής συνέντευξη της Άνιστον έρχεται μήνες μετά τον χωρισμό από τον δεύτερο σύζυγο της, Justin Theroux, τον Φεβρουάριο μετά από περισσότερα από δύο χρόνια γάμου και επτά χρόνια σχέσης. Ήταν παντρεμένη στο παρελθόν με τον Brad Pitt από το 2000-2005.

Η διάσημη ηθοποιός απάντησε επίσης για τις συνεχείς εικασίες για το πότε ή αν θα κάνει ποτέ παιδιά: "Κανείς δεν εξετάζει πόσο ευαίσθητο μπορεί να είναι για τον σύντροφό μου και για μένα αυτό το θέμα" είπε στο περιοδικό. "Και δεύτερον, αυτές είναι απερίσκεπτες υποθέσεις, κανένας δεν ξέρει τι συμβαίνει πίσω από κλειστές πόρτες. Δεν ξέρουν τι μπορεί να έχω περάσει ιατρικά ή συναισθηματικά. Υπάρχει μία πίεση στις γυναίκας να γίνουν μητέρες, και αν δεν γίνουν, τότε είναι χαλασμένα "προϊόντα" Ίσως ο σκοπός μου σε αυτόν τον πλανήτη δεν είναι να αναπαραχθώ. Ίσως να έχω άλλα πράγματα τα οποία πρέπει να κάνω;"

Η Άνιστον, έθιξε επίσης τον σεξισμό που υπέστη καθ 'όλη τη σταδιοδρομία της. "Είχα σίγουρα το μερίδιο μου στο σεξισμό στα ΜΜΕ", δήλωσε η 49χρονη. "Τις γυναίκες τις ξεχωρίζουν και χωρίζονται μεταξύ τους με βάση την εξωτερική εμφάνιση και τα ρούχα και επιφανειακά πράγματα. Όταν ένα ζευγάρι χωρίζει στο Χόλιγουντ, είναι η γυναίκα που είναι περιφρονημένη, η γυναίκα μένει λυπημένη και μόνη της, είναι η αποτυχία. Πότε ήταν η τελευταία φορά που διάβασες για έναν διαζευγμένο, άτεκνο άνδρα που αναφέρεται ως γεροντοκόρος;".

 
Top