Καλεσμένος στο Happy Day ήταν ο γνωστός τραγουδιστής Πάνος Καλίδης, ο οποίος αποκάλυψε ότι τελείωσε μόνο το Δημοτικό, καθώς από μικρός δούλευε.
«Από μικρός εγώ έμαθα να δουλεύω, έμαθα τι είναι ζωή. [...] Είμαι από φτωχή οικογένεια, ο πατέρας μου τα έφερνε βόλτα, δεν μας έλειπε κάτι στο σπίτι, αλλά φτωχικά ζήσαμε. Μεγαλώσαμε πάρα πολύ αξιόλογα. Ο πατέρας μου ήταν ιδιωτικός υπάλληλος στη Softex τότε. Το σχολείο δεν αναγκάστηκα να το αφήσω, απλά δεν μπορούσα να πάω. Δεν ήταν για μένα το σχολείο. Εκεί στα 9-10, με το που θα γύριζα σπίτι, αν δεν είχα ξεχάσει την τσάντα στο σχολείο, την πετούσα και ασχολούμουν με άλλα πράγματα» είπε μεταξύ άλλων.
«Επαγγελματικά δεν θα με βοηθούσε κάπου, έγινα τραγουδιστής. Αγγλικά μόνο έπρεπε να ξέρω. Αλλά τα υπόλοιπα δεν τα χρειάζομαι για τη δική μου δουλειά. Ήμουν τυχερός που έχω κάποιο επάγγελμα και βγάζω το ψωμί μου» συμπλήρωσε.
 
Top