Ο Αλέξανδρος Πιτσάνης αποτέλεσε ένας από τους πιο αγαπητούς παίκτες του δημοφιλούς μουσικού talent show X Factor. Μίλησε αποκλειστικά στο instabam.gr και τη Θεριανή Βάθη αποκαλύπτοντας τους λόγους που τον οδήγησαν στο δρόμο, τη σχέση του με την Πέγκυ Ζήνα καθώς και τη σχέση του με τους άλλους παίκτες του παιχνιδιού.



Πως προέκυψε η αγάπη σου για τη μουσική;

Δεν προέκυψε. Ήταν πάντα εκεί. Μέσα στο σπίτι περιφερόταν από τότε που γεννήθηκα. Νιώθω πολύ τυχερός που μεγάλωσα σε μουσική οικογένεια. Αυτό που έπρεπε να κάνω ήταν να βρω τη δική μου ταυτότητα και δε σου κρύβω ότι την ανακάλυψα όταν έγινα μουσικός του δρόμου.

Τι σε οδήγησε στο να μείνεις άστεγος για ορισμένο χρονικό διάστημα;

Η ανάγκη για μια νέα αρχή και η δίψα μου για μουσική ήταν στην ουσία ο λόγος. Οι επιλογές μου είχαν φτάσει σε τέλμα. Νομίζω αυτή η επιλογή ήταν μονόδρομος. Και τελικά έπρεπε να γίνει έτσι γιατί θέλω ότι πετυχαίνω να το πετυχαίνω από το μηδέν με τις δυνάμεις μου. Οπότε καλά μου εξηγήθηκε η ζωή!



Σε βοήθησε θεωρείς το X factor σαν καλλιτέχνη;

Στο X-factor δεν κατάφερα ποτέ να δείξω το 100% της καλλιτεχνικής μου φύσης. Και είναι λογικό. Αυτό θα το κάνω μέσα από τα τραγούδια μου. Σε αυτό που με βοήθησε το X-factor είναι σ’αυτό που ήθελα. Την προβολή μου και την γνωριμία μου με τον κόσμο εκεί έξω. Από κει και πέρα θεωρώ ότι μόνοι μας πρέπει να βοηθάμε τον εαυτό μας και να παίρνουμε αυτό που μας αξίζει.

Μετά το παιχνίδι κρατάς επαφές με την Μέντορά σου Πέγκυ Ζήνα; Σε έχει βοηθήσει στο να εξελιχθείς και εκτός παιχνιδιού;

Με την Πέγκυ βρεθήκαμε μια φορά στο Βεάκειο στην ίδια σκηνή μετά την αποχώρηση μου από το show. Ήταν μεγάλη μου τιμή και την ευχαριστώ πολύ γι’ αυτό. Από τότε μιλήσαμε 1-2 φορές και ο καθένας συνέχισε την πορεία του. Δεν έχουμε επαφές ίσως επειδή δεν χρειάστηκε. Πέρα από αυτό έχω να πω πως η Πέγκυ είναι ένας αληθινός άνθρωπος και άκρως επαγγελματίας σ’ αυτό που κάνει. Δεν βρίσκεται τυχαία τόσο ψηλά. Της αξίζει. Της εύχομαι κι άλλες επιτυχίες και που ξέρεις… ίσως μια μέρα να ξαναβρεθούμε.

Μετάνιωσες για τη συμμετοχή σου;

Ούτε λεπτό! Γιατί πήρα αυτό που ήθελα, πήγα συνειδητά και χαίρομαι όταν μου λέει ο κόσμος ότι δεν ταίριαζα εκεί μέσα. Το ήξερα ότι δεν ταίριαζα και γι’ αυτό το έκανα.



Ποια είναι τα επόμενα σχέδια σου;

Η αλήθεια είναι ότι δε θέλω να κάνω μακρινά σχέδια. Σκέψεις υπάρχουν πολλές όπως και εμπνεύσεις. Αυτό που θέλω να καταλάβει ο κόσμος είναι ότι δεν χάθηκα. Απλώς χτίζω τα θεμέλια μου γιατί ήρθα για να μείνω. Ο χρόνος είναι για άλλους γιατρός και για άλλους εχθρός. Κρατάω το πρώτο.

Κρατάς επαφές με άλλους παίκτες;

Κρατώ με όσους είναι αμοιβαίο χωρίς να παρεξηγώ κανέναν. Αυτό το χειμώνα είμαι μαζί με τον Σπύρο Διαβάτη και τον Παναγιώτη Γρηγορίου απο τους «Αυτοί και Αυτή» στη Θεσσαλονίκη στο Cafe de Paris με πολλά ήδη μουσικής και τρομερά σαρκαστική διάθεση! Επίσης μιλώ με τον Αντρίκο, τον Πιλατάρα τον Γιώργο Παπαναστασίου, τη Χαρά απο NΜΑ και με παιδιά από το bootcamp όπως ο Χρήστος Μιχαήλ και ο Στέφανος Καρπέτης. Και εσύ φυσικά!

Είδες να αλλάζουν συμπεριφορές στους παίκτες όσο κυλούσε το παιχνίδι στη διαδικασία των lives ;

Η συμπεριφορά του καθενός διαμορφώνεται ανάλογα με τα «θέλω» του. Εμένα τα «θέλω» μου πραγματοποιήθηκαν από την πρώτη μου audition, κάποιων άλλων ίσως ακόμα να αναζητούνται…
 instabam.gr

 
Top