Πόσα χρήματα χρειάζεται πραγματικά να διαθέσει κανείς ώστε να αγοράσει ένα υψηλών επιδόσεων SUV και με άκρως ελκυστική εμφάνιση;
Πρόσφατα αποκαλύφθηκε η κορυφαία έκδοση του Q3 Sportback, η οποία εφοδιάζεται με τον εκρηκτικό 5κύλινδρο 2,5 λίτρων κινητήρα των 400 ίππων. Το εντυπωσιακό RS Q3 Sportback τιμολογείται στη γερμανική αγορά από τα 65.000 ευρώ, καθιστώντας το μια ιδανική επιλογή για αυτόν που αναζητά ένα υψηλών επιδόσεων SUV. Από την άλλη πλευρά του “ρινγκ”, η Lamborghini Urus ξεκινάει από τα 277.000 ευρώ, που σημαίνει ότι είναι σχεδόν πάνω από 4 φορές η τιμή του RS Q3 Sportback.
Αναμφίβολα, τα δύο μοντέλα μοιράζονται πολλά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά, με το ισχυρό γερμανικό μοντέλο να χαρακτηρίζεται από τη μάσκα Singleframe, δίχως χρώμα στο περίγραμμά της, καθώς και από τη gloss black (μαύρη γυαλιστερή) μάσκα με την τρισδιάστατη κυψελωτή δομή κατεβαίνει πιο χαμηλά και απευθείας στον προφυλακτήρα RS με τις μεγάλες πλευρικές εισαγωγές αέρα. Με την έντονη τύπου κουπέ κλίση της οροφής, το RS Q3 Sportback έχει ύψος 1.557 χιλιοστά.
Αποδίδει 400 άλογα και 480 Nm ροπής. Η μέγιστη ροπή του κινητήρα είναι διαθέσιμη σε μία ευρεία περιοχή στροφών από τις 1.950 έως τις 5.850 σ.α.λ. Το RS Q3 Sportback χρειάζεται μόλις 4,5 δευτερόλεπτα για τη διαδικασία των 0-100 χλμ./ώρα. Η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα ή προαιρετικά στα 280 χλμ./ώρα. Η ισχύς του πεντακύλινδρου κινητήρα μεταφέρεται σε ένα αυτόματο κιβώτιο S tronic επτά ταχυτήτων και από εκεί στο σύστημα μόνιμης τετρακίνησης quattro που κατανέμει την απαιτούμενη ισχύ μεταξύ των δύο αξόνων μέσω ενός πολύδισκου συμπλέκτη.
Επίσης, πίσω από τους στάνταρ τροχούς των 20 ιντσών ή τους προαιρετικούς των 21 ιντσών, υπάρχει το ολοκαίνουριο σύστημα πέδησης RS με εξαπίστονες δαγκάνες και αεριζόμενους και διάτρητους δίσκους με διάμετρο 375 χιλιοστών μπροστά και 310 χιλιοστών (χωρίς διάτρηση) πίσω.
Το Audi RS Q3 Sportback θα είναι διαθέσιμο για παραγγελίες στα τέλη του έτους στην Ελλάδα.
πηγη