Άρωμα θρύλος. Μπουκάλι επίσης. Όταν ο Jean Paul Gaultier επιστράτευσε τον άγνωστο τότε -σήμερα, από τους πιο επιτυχημένους αρωματοποιούς στον κόσμο- Francis Kurkdjian να δημιουργήσει το Jean Paul Gaultier Le Male, μάλλον δεν φανταζόταν ότι θα στιγμάτιζε μία ολόκληρη γενιά, εκείνη των 90s. 

Η συγκεκριμένη δημιουργία του γαλλικού οίκου είναι ένα από τα πιο κλασικά αρώματα στην ιστορία, που εσωκλείεται σε ένα από τα πιο εμβληματικά μπουκάλια (ο γυμνός αντρικός κορμός που ντυμένος με μαρινιέρα) και σε μία από τις πιο ιδιαίτερες συσκευές (το γκρι τενεκεδάκι).


Είκοσι τέσσερα χρόνια μετά την παρθενική του πρώτη, το Le Male επανασυστήνεται στο κοινό με ανανεωμένη εξωτερική, όχι όμως και εσωτερική εμφάνιση. Η σύσταση και η μυρωδιά του παραμένουν οι ίδιες. Αυτό που ουσιαστικά έχει διαφοροποιηθεί είναι το χρώμα του μπουκαλιού και της συσκευασίας, χάρη στη συνεργασία του Jean Paul Gaultier με την Supreme, τη νούμερο ένα εταιρεία ένδυσης στο streetwear.
Το Supreme X Jean Paul Gaultier Le Male κυκλοφόρησε στην αγορά στις 11 Απριλίου και έγινε ανάρπαστο. Μέσα στο πρώτο 24ωρο από το λανσάρισμά του, ξεπούλησε στην επίσημη ιστοσελίδα της Supreme, όπως επίσης και σε αρκετά καταστήματα. Αν και είναι νωρίς, ήδη κάποιοι κάνουν λόγο για το αντρικό άρωμα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της χρονιάς.
Θυμίζουμε ότι Gaultier και Supreme συνεργάστηκαν πρόσφατα για την capsule collection για την άνοιξη του 2019, Supreme x Gaultier: The Era and the Chukka, όπου αναβίωσαν δύο διαχρονικά μοντέλα sneakers της Vans.

 
Top