Αναρωτηθήκατε ποτέ τι κάνει το προσωπικό του ξενοδοχείου, όταν εσείς φεύγετε ξέγνοιαστοι για την παραλία κατά τη διάρκεια των διακοπών σας;

Ή τι σκέφτονται όταν παραγγέλνετε ένα σάντουιτς ή τους καλείτε τα ξημερώματα από την υπηρεσία δωματίου;

Σύμφωνα με εκμυστηρεύσεις προσωπικού στο Quora, η κρυφή πλευρά της φιλοξενίας δεν είναι στην πραγματικότητα τόσο όμορφη:

1. Το προσωπικό του ξενοδοχείου ακούει τα πάντα.

2. Το προσωπικό δεν ενδιαφέρεται για τις προσωπικές σας υποθέσεις (αν και τις ακούν). Δεν τους ενδιαφέρει αν ακόμα έρχονται παράνομα ζευγάρια αρκεί να πληρώνουν στην ώρα τους.

3. Τα σεντόνια σας μπορεί να μην είναι καθαρά. Αυτό δεν ισχύει μόνο για τα αχρησιμοποίητα κρεβάτια, αλλά εν γένει. Οι διευθυντές φτηνών ξενοδοχείων και οι ιδιοκτήτες ενθαρρύνουν το προσωπικό να ελέγχουν αν τα σεντόνια φαίνονται καθαρά και αν όντως φαίνονται καθαρά τους λένε απλά να τα στρώσουν καλύτερα.

4. Έχουν δει οτιδήποτε τρελό σας έρχεται στο μυαλό. Από απίστευτα πράγματα που έχουν χύσει στο κρεβάτι μέχρι κάποιος που είχε σκοτώσει την μαϊμού του μέσα στο δωμάτιο.

5. Άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε ξενοδοχεία. Κάθε ξενοδοχείο έχει τη δική του φρικιαστική ιστορία.

6. Οτιδήποτε χαθεί, είναι δύσκολο να βρεθεί. Μην χάσετε ποτέ οτιδήποτε αξίας σε ένα ξενοδοχείο. Αν το κάνετε, ειδοποιήστε την ασφάλεια αμέσως. Σε πολλές περιπτώσεις, δυστυχώς, τα τιμαλφή θα καταλήξουν στην τσέπη των επισκεπτών ή του προσωπικού. Η πολιτική τους άλλωστε είναι να το κρατήσουν για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και στη συνέχεια, το πρόσωπο που το παρέδωσε μπορεί να το διεκδικήσει.

7. Αποφύγετε τα ποτήρια του ξενοδοχείου. Αυτά τα ποτήρια δεν καθαρίζονται σωστά.
πηγη newmoney.gr
 
Top