Η Ευρυδίκη Βαλαβάνη αποκάλυψε στη συνέντευξη που έδωσε στο περιοδικό Down Town ότι όσο βρισκόταν στο Survivor, η αδερφή της κρατούσε σημειώσεις για τα πάντα και έγραφε επίσης ποιοι λένε καλά ή άσχημα λόγια για την ίδια.

Δεν απογοητεύτηκες που το κανάλι άφησε να βγει μια αρνητική εικόνα σου προς τα έξω;

Μα το κανάλι δεν είχε σχέση με αυτό. Το κανάλι ήταν το μέσο που πρόβαλλε το παιχνίδι. Απ’ όσο ξέρω, στα μοντάζ ήταν Τούρκοι και Αργεντινοί και τους καθοδηγούσαν μεταφραστές, δεν είχαν σχέση οι Έλληνες. Γενικότερα, όμως, δεν μπορώ να πω ότι απογοητεύτηκα, γιατί ξέρω ποια είναι η Ευρυδίκη. Κάποια στιγμή ενοχλήθηκα, αλλά ποτέ δεν είπα ότι θα κλειστώ στο σπίτι μου. Ούτε καν.

Παράλληλα, όμως, ο κόσμος έλεγε ότι είσαι η ευνοημένη του καναλιού.

Είναι πάρα πολύ εύκολο να πεις ότι ήμουν η ευνοημένη του καναλιού. Ο ΣΚΑΙ δεν είχε καμία ανάμειξη με την παραμονή μου. Χωρίς να θέλω να φανώ ψωνάρα, νομίζω ότι στα αγωνίσματα έδειξα ποια ήμουν και αν ήμουν ικανή να φέρνω νίκες στην ομάδα μου.

Άρα, αφού διάβασες τι γράφτηκε, δεν πέρασες ποτέ από το στάδιο του σοκ ή της στεναχώριας.

Ξέρω ότι η αδερφή μου στεναχωριόταν πολύ. Είναι πολύ ευαίσθητο πλάσμα. Να φανταστείς ότι καθόταν και έγραφε ποιος μιλάει αρνητικά για μένα και ποιος λέει θετικά πράγματα. Έχει φτιάξει ένα βιβλίο, τύπου ημερολόγιο, με την κάθε μέρα από το Survivor, τις νίκες που έκανα, τα αγωνίσματα, τα έπαθλα που τρώγαμε. Είναι σαν εγκυκλοπαίδεια.

 
Top