Αυτός είναι ο τρόπος για να φτιάξεις την πιο αποτελεσματική διαφήμιση που βρίσκει κατ' ευθείαν τον στόχο της (Vid)

Ο χρυσός κανόνας του ιαπωνικού μάρκετινγκ είναι η προσθήκη όμορφων κοριτσιών στις διαφημίσεις.
Έτσι και αυτό το σποτ, ξεκινά με το μοντέλο Aya Yoshizaki να στέκεται δίπλα σε μια πισίνα φορώντας το μαγιό της. Καθώς η κάμερα πλησιάζει, αρχίζει να ξεκουμπώνει τη μπλούζα της… Πρόκειται για την πρόσφατη διαφήμιση της εταιρίας μετακομίσεων Takada Hikkoshi Center, που έχει γίνει δημοφιλής για το ανατρεπτικό τέλος της.
Ο χρυσός κανόνας του ιαπωνικού μάρκετινγκ είναι η προσθήκη όμορφων κοριτσιών στις διαφημίσεις.
Έτσι και αυτό το σποτ, ξεκινά με το μοντέλο Aya Yoshizaki να στέκεται δίπλα σε μια πισίνα φορώντας το μαγιό της. Καθώς η κάμερα πλησιάζει, αρχίζει να ξεκουμπώνει τη μπλούζα της… Πρόκειται για την πρόσφατη διαφήμιση της εταιρίας μετακομίσεων Takada Hikkoshi Center, που έχει γίνει δημοφιλής για το ανατρεπτικό τέλος της.