Γιούλη Παπαδοπούλου 

Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΕ ΤΟΝ κ. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ!!! 
Η ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΕΥΗ ΤΑΤΟΥΛΗ ΕΧΟΥΝ ΣΙΓΗΣΕΙ ΠΕΡΙΕΡΓΑ !!!

Τρίτη, 23 Φεβρουαρίου 2016

ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΝΤΟΡΟ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΤΗΣ ΜΜΕ ΤΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ, ΟΤΙ '''ΕΚΒΙΑΖΕΤΑΙ'' ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΑΝΑΣΤΑΤΩΣΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ........ΤΩΡΑ ΣΙΩΠΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΚΑΙ ΟΙ ''ΑΡΧΕΣ'' ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΑΝ ΣΤΑ ΝΑΖΙΑ ΤΗΣ......

Σήμερα θα κάνουμε μια ανδρομή στο πρόσφατο παρελθόν.
Που έχει άμεση σχέση, με την φασαρία της αλλαγής θέσης του κυρίου Μ. Σφακιανάκη, της ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ και φυσικά με το ΣΟΥΛTΑΝΑΤΟ ΤΟΥ ΜΟΡΕΩΣ.
Μετά από όλα όσα βλέπουν το φως της δημοσιότητας, για τις υπερβάσεις των κόκκινων γραμμών του πρώην δ/τη της ΔΗΕ, πιστεύω πως ΚΑΙ η δική μου περίπτωση, εντάσσεται εκτός των κόκκινων γραμμών του !!! Όπως τον καταγγέλλει ο υπουργός!!!

ΤΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ :
Πριν 8 μήνες, στις 9 Ιουλίου 2015, στις 11 το πρωί, χτύπησε το κουδούνι του ιατρείου μου. Ήταν η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ, με 3 άτομα !!!
Μου ζήτησαν να τους ακολουθήσω στο σπίτι μου, για να ελέγξουν τον υπολογιστή μου, επειδή είχαν ανακαλύψει πως γίνονταν '' ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ'' μέσα από αυτόν !!!
Μετά το πρώτο ΣΟΚ τους ακολούθησα......
Αλλά τρελαμένη τους ρωτούσα τι είναι όλα αυτά ......από ποιόν και γιατί έχω καταγγελθεί για κάτι που δεν έχει καμία σχέση με μένα και τον τρόπο που ζω.....
Μου απάντησε ο ένας αστυνομικός πως υπάρχει καταγγελία και ΜΗΝΥΣΗ κατά αγνώστων, από την ΕΥΗ ΤΑΤΟΥΛΗ για δημοσιεύματα που την θίγουν !!!
Του είπα πως αυτό ΔΕΝ είναι έγκλημα για να μπουκάρουν στο σπίτι μου οι αρχές, αφού προηγουμένως δηλωσα πως ΝΑΙ ήταν δικά μου τα 2 επίμαχα άρθρα για τα οποία είχε γίνει η καταγγελία ( τότε δεν είχα δικό μου blog κι έγραφα κατά περιόδους σε άλλα ).
Φτάνοντας στο σπίτι μου, με περίμεναν 4 ΑΤΟΜΑ ΑΚΟΜΑ.......3 ΤΗΣ ΔΙΩΞΗΣ ΗΛΕΚΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΝΑ !!!
Ζήτησα να τηλεφωνήσω σε δικηγόρο και με καθησύχασαν όλοι ομαδικώς, πως ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΟΓΟΣ !!! Απλά μια τυπική έρευνα θα γινόταν στον υπολογιστή μου......
Έδωσα στους αστυνομικούς της ΔΙΩΞΗΣ αμέσως και τον υπολογιστή μου και τους κωδικούς μου αλλά ΔΕΝ σταμάτησα να ρωτώ και να είμαι εμφανώς εκνευρισμένη, για την παρουσία τους στο σπίτι μου .....εξ αιτίας 2 άρθρων !!!
Εκ των οποίων το 1 ήταν καθαρή αναμετάδοση άλλου άρθρου από BLOG ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΈΝΟΥ ΑΠΌ ΤΟ 2010.....και το άλλο ήταν απλά μια ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των εκλογών του Ιανουαρίου 2015, που ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ η Ευούλα κι εγώ έγραψα : '' ΠΑΤΟ ΠΙΑΝΕΙ Η ΕΥΗ ΤΑΤΟΥΛΗ''....
Στις επίμονες ερωτήσεις μου ΓΙΑΤΙ βρίσκονται στο σπίτι μου για 2 άρθρα που έχουν ήδη καταγγελθεί ως συκοφαντικά και ΔΕΝ προκύπτει ΕΓΚΛΗΜΑ από αυτά ( τα είχαν εκτυπωμένα και μαζί τους !!) και επικαλούμενη το Νόμο περί ΚΑΤ΄ ΟΙΚΟΝ ΕΡΕΥΝΑΣ........απάντηση σαφή ΔΕΝ πήρα !!!
Πήρα την απάντηση μόνο πως η κυρία Ευούλα είχε κάνει καταγγελία πως εκβιάζεται......τηλεφωνικά, κι άρχισαν να με ρωτούν αν ξέρω τα τηλέφωνά της.....
Τους ζήτησα να ανοίξουν ΟΛΕΣ τις τηλεφωνικές μου συνδέσεις και να ακούσουν με ποιούς έχω μιλήσει από τότε που τις απέκτησα ....
ΑΛΛΑ ΡΩΤΗΣΑ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΤΗΣ ΕΥΗΣ.....ΝΑ ΔΟΥΝ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΠΕΙΛΕΣ ΚΑΙ ΕΚΒΙΑΣΜΟΥΣ.......
Γιατί ο καθένας που θέλει να εκβιάσει πολιτικό, μόνο από τα τηλέφωνά του ΔΕΝ θα το κάνει......
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΔΕΝ ΠΗΡΑ ΦΥΣΙΚΑ.
Μου κατέσχεσαν όμως τον σκληρό δίσκο του υπολογιστή μου......κι ας ρωτούσα βάσει ΠΟΙΟΥ νομικού καθεστώτος μπορεί να γίνει αυτό, μετά από 2 άρθρα .....εντελώς ανώδυνα....ακόμα κι αν ήσαν συκοφαντικά .....ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΜΙΑ ΜΟΝΟ ΝΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΩ ΜΕ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΑΝ.....
Η έρευνα τέλειωσε και 5 μέρες μετά ( επίτηδες 5 μέρες ΜΕΤΑ και όχι την επομένη !!!) πήγα στην ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ να καταθέσω το κάτωθι έγγραφο:


Το τι έγινε για να παραληφθεί το έγγραφο δεν περιγράφεται....
Η κυρία που ήταν στο πρωτόκολλο, το περιέφερε από γραφείου εις γραφείο, χωρίς να το πρωτοκολλεί μέχρι που εκνευρίστηκα και ζήτησα να έρθει δικηγόρος να μας πει αν έχουν δικαίωμα να μου επιβάλλουν να το υφίσταμαι όλο αυτό.... Μου ζητούσαν επίμονα, να στείλω το έγγραφο στην ΔΙΩΞΗ και όχι στην ΑΣΦΑΛΕΙΑ.
Απάντησα πως στο σπίτι μου στις 9 Ιουλίου 2015 είχαν έρθει 3 ΑΡΧΕΣ, η ΔΙΩΞΗ , η ΑΣΦΑΛΕΙΑ και μια ΔΙΚΑΣΤΗΣ.
ΚΑΙ ΟΙ 3 ΑΡΧΕΣ ΘΑ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΙΤΗΜΑ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ.
Μετά μυρίων βασάνων πρωτοκολλήθηκε το ανωτέρω έγγραφο.
Στη συνέχεια πήγα στο γραφείο του ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ Τρίπολης ( τότε ήταν ο γνωστός κύριος ΚΟΥΤΡΗΣ που άφησε εποχή στην πόλη μας, επειδή αρνιόταν να δεχτεί πολίτες όταν του το ζητούσαν !!!) ο οποίος έλειπε από το γραφείο του. Παρέδωσα το έγγραφο στον γραμματέα του ο οποίος επίσης αρνιόταν να το πρωτοκολλήσει, προβάλλοντας απίστευτες δικαιολογίες και ζητώντας μου να περιμένω να δω τον εισαγγελέα που θα ερχόταν αργότερα....
Δεν υπέκυψα στις προτροπές του (πιέσεις ήταν ....αλλά είμαι άκρως επιεικής στον χαρακτηρισμό ...) και με την δική μου πιεστική απαίτηση, πρωτοκόλλησε το αίτημά μου. Το έγγραφο είναι το κάτωθι :



Μισή ώρα μετά την κατάθεση αυτού του εγγράφου, με κάλεσε στο τηλέφωνο ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ κ. Κούτρης ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΊΠΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΉΣΕΙ ΣΕ ΑΥΤΌ ΤΟ ΑΊΤΗΜΆ ΜΟΥ, ΓΙΑΤΊ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΕΚΔΟΘΕΙ ΕΝΤΑΛΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΔΙΟ !!!
Του ζήτησα να μου απαντήσει αυτό που μου έλεγε προφορικά, αλλά να μου το κάνει ως έγγραφη απάντηση. Ισχυριζόταν πως δεν είχε επιληφθεί του θέματος η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ, αλλά η εντολή είχε δοθεί από την....Αθήνα.
Στο ερώτημά μου ΜΕ ΤΙΝΟΣ ΕΝΤΟΛΗ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ Η ΕΙΡΗΝΟΔΙΚΗΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ την κουστωδία των αστυνομικών που μπήκαν στο σπίτι μου.......δεν πήρα απάντηση.....Το μόνο που μου τόνισε πλειστάκις, ήταν πως .....έπαιρνε μετάθεση !!!
3-4 μέρες μετά τηλεφώνησα στην ΔΙΩΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΓΚΛΗΜΑΤΟΣ και ζήτησα να κλείσω ραντεβού με τον κ. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ,
Μέσα σε μισή ώρα με κάλεσε ο ίδιος στο τηλέφωνο και με ρώτησε τι ακριβώς θέλω. Μου είπε πως του είχε διαβιβάσει η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΟΥ .....
Του εξήγησα την υπόθεσή μου ζητώντας του επειγόντως ραντεβού γιατί φοβόμουν μήπως μου έχουν στήσει καμιά ιστορία για να με εμπλέξουν και ήθελα να του εξηγήσω τις κόντρες που έχουν δημιουργηθεί με το καθεστώς ΤΑΤΟΥΛΗ και εμένα ακόμα και από την υποψηφιότητά μου στην Περιφέρεια Πελοποννήσου,,,,. Πήρα την απίστευτη ερώτηση αντί απαντήσεως :'' ΒΛΕΠΕΙΣ ΠΟΛΛΕΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΕΣ ΤΑΙΝΙΕΣ???''
Μου υποσχέθηκε πως θα μου στείλει άμεσα το πόρισμά του......με διαβεβαίωσε πως ΟΛΑ είναι ΑΣΦΑΛΗ όταν είναι στα χέρια του και μου έδωσε το όνομα του αξιωματικού που θα χειριζόταν την υπόθεσή μου......
ΠΕΡΙ ΕΝΤΑΛΜΑΤΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΩΣ........ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
Μου είχε πει, πως η υπηρεσία του ΔΕΝ κινείται με εντάλματα, γιατί κάνει άμεσες έρευνες......χωρίς να δικαιολογήσει ΠΩΣ πήρε η ομάδα του την ειρηνοδίκη μαζί της και ήρθαν στο σπίτι μου....
ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΑΚΟΜΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ !!!
ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ......ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΩΞΗ......
Φυσικά όσοι δικαστές φίλοι μου και αστυνομικοί του καθήκοντος επίσης φίλοι μου, έχουν πληροφορηθεί την ιστορία μου τραβάνε τα μαλλιά τους....
Η ΕΥΟΥΛΑ όμως είχε κάνει πάρτυ τότε !!!
Αφού έβγαλα στη φόρα εγώ το όνομά της ( τα ,ΜΜΕ την έκρυβαν αρχικά και μιλούσαν για 33 χρονη ημεδαπή πολιτικό !!!!) άρχισε έναν αγώνα δρόμου, να πείσει τους Αρκάδες και τους Πελοποννήσιους ήταν θύμα εκβιασμού !!!
ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΠΟΥ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΕΜΒΑΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΠΑΜΠΑΚΑ ΤΗΣ......ΕΔΩΣΑΝ ΡΕΣΙΤΑΛ ΣΠΙΛΩΣΗΣ 3 ΓΥΝΑΙΚΩΝ (ΕΚΒΙΑΣΤΡΙΩΝ ΤΗΣ ) ......ΟΠΩΣ ΑΝΕΦΕΡΕ ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ κ. ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΟ ΕΒΓΑΛΕ ΣΕ ΧΡΟΝΟ ΡΕΚΟΡ......ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΡΙΣΜΑ....ΟΠΩΣ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ.
Πολύ αργότερα και μετά από πάμπολλες πιέσεις δικές μου τηλεφωνικές, μου απάντησαν από την ΔΙΩΞΗ, πως το πόρισμα είχε σταλεί στην ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΑΘΗΝΩΝ και δεν μπορούσα να το έχω.....
ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ...
Μου έδωσαν απλά τον αριθμό της δικογραφίας !!!
Είναι η ΑΒΜ Α15/1122
ΕΛΠΙΖΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ !!!
Για να έχει και μια ΑΝΤΑΓΩΓΗ η κυρία υπερφίαλη κορούλα του σουλτάνου, από εμένα τουλάχιστον!!!
Όσο για τα υπόλοιπα που αφορούν στον κύριο Σφακιανάκη και τις υπερεξουσίες του, έχει επιληφθεί η ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ μαζί με το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη.
Ελπίζω μόνο, να φθάσει στα άκρα, αυτή η διερεύνηση της ....ΕΥΘΕΙΑΣ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ......

ΓΙΟΥΛΗ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ:
http://www.orthologika.blogspot.gr/2015/07/blog-post.html
http://www.orthologika.blogspot.gr/2015/07/blog-post_20.html

ΓΙΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΝΟΙΑΣΤΗΚΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ.....ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ!!!
ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΒΓΑΛΕ Η ΔΙΩΞΗ....ΤΟ ΑΝΗΡΤΗΣΑΝ ΟΛΑ ΤΑ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΑ SITES KAI BLOGS ΤΟΥ ΤΑΤΟΥΛΙΣΤΑΝ!!!

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ :
http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&lang=%27..%27&perform=view&id=55130&Itemid=1532&lang=
ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ, ΠΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ, Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΑΘΗΝΩΝ, ΕΧΕΙ ΕΝΑΝ ΦΑΚΕΛΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΗΣ ''ΚΑΤΑ ΑΓΝΩΣΤΩΝ'' ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΑΡΕΛΑΒΕ ΣΤΙΣ 15 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2015 ΚΙ ΟΧΙ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ!!!!!!!!!

https://orthologika.blogspot.com/201
 
Top