Το «Στην υγειά μας» αποτελεί ένα από τα χαρτιά, στα οποία ο Σκάι έχει επενδύσει πολλά.
Η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου αποτελεί κλασική αξία εδώ και πολλά χρόνια, και εξακολουθεί να συγκινεί το κοινό τα Σαββατόβραδα.
Ωστόσο, χτες το βράδυ τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ευοίωνα από άποψη τηλεθέασης για την εκπομπή του αγαπητού ηθοποιού.
Ο ανταγωνισμός ήταν ισχυρότατος, και το «Στην υγειά μας» δέχθηκε μεγάλες πιέσεις. Κι αν στο γενικό σύνολο, πήρε βραχεία κεφαλή, τερματίζοντας πρώτος με 19,7%, στο νεανικό έκλεισε με μονοψήφια, στο 9,9%.
Πιο συγκεκριμένα, ο κόσμος στράφηκε είτε στα πολεμικά δράματα «28η Οκτωβρίου ώρα» και «Αυτοί που μίλησαν με το θάνατο», που έκλεισαν στο 17,8% και 12,2% αντίστοιχα, στο «Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι» με 12,5%, και στην παιδική ταινία της Barbie με 13,5%.
Στο γενικό σύνολο, τα εν λόγω προγράμματα κινήθηκαν μεταξύ 9-17%, με την πολεμική ταινία να παίζει πολλές φορές στα ίσα την μουσική εκπομπή. Ο ανταγωνισμός σκληραίνει και η μάχη σίγουρα δεν έχει κριθεί, όπως δείχνουν τα πράγματα…
http://ift.tt/2gLzA41
Η εκπομπή του Σπύρου Παπαδόπουλου αποτελεί κλασική αξία εδώ και πολλά χρόνια, και εξακολουθεί να συγκινεί το κοινό τα Σαββατόβραδα.
Ωστόσο, χτες το βράδυ τα πράγματα δεν ήταν και τόσο ευοίωνα από άποψη τηλεθέασης για την εκπομπή του αγαπητού ηθοποιού.
Ο ανταγωνισμός ήταν ισχυρότατος, και το «Στην υγειά μας» δέχθηκε μεγάλες πιέσεις. Κι αν στο γενικό σύνολο, πήρε βραχεία κεφαλή, τερματίζοντας πρώτος με 19,7%, στο νεανικό έκλεισε με μονοψήφια, στο 9,9%.
Πιο συγκεκριμένα, ο κόσμος στράφηκε είτε στα πολεμικά δράματα «28η Οκτωβρίου ώρα» και «Αυτοί που μίλησαν με το θάνατο», που έκλεισαν στο 17,8% και 12,2% αντίστοιχα, στο «Μαντολίνο του Λοχαγού Κορέλι» με 12,5%, και στην παιδική ταινία της Barbie με 13,5%.
Στο γενικό σύνολο, τα εν λόγω προγράμματα κινήθηκαν μεταξύ 9-17%, με την πολεμική ταινία να παίζει πολλές φορές στα ίσα την μουσική εκπομπή. Ο ανταγωνισμός σκληραίνει και η μάχη σίγουρα δεν έχει κριθεί, όπως δείχνουν τα πράγματα…
http://ift.tt/2gLzA41