Στέφθηκε Σταρ Ελλάς και ήταν για αρκετά χρόνια "πρώτο όνομα" στον χώρο του μόντελινγκ. Όμως εδώ και αρκετά χρόνια έχει αποσυρθεί από τις πασαρέλες και τη δημοσιότητα.
Ο λόγος για την Εβελίνα Παπαντωνίου, η οποία στέφθηκε Σταρ Ελλάς το 2001 και την ίδια χρόνια πρώτη αναπληρωματική Μις Υφήλιος .
Η όμορφη Εβελίνα, που είναι πλέον 39 ετών, έκανε μια σπάνια εμφάνιση παραχωρώντας συνέντευξη στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη.
Το πρώην μοντέλο μίλησε για τη ζωή της μετά τα καλλιστεία και τον μονάκριβο γιο της.
"Έχω σταματήσει από το 2009 το μόντελινγκ και εφόσον σταμάτησα να κάνω αυτό το επάγγελμα, δεν θεωρούσα ότι υπάρχει κάποιος λόγος να δίνω συνεντεύξεις.
Μου αρέσει να εξελίσσομαι, έχω ξεκινήσει ένα καινούριο κεφάλαιο στη ζωή μου, έχω το παιδί μου. Χόρτασα τη ζωή μου και αισθάνομαι γεμάτη. Το παιδί ήρθε τη στιγμή που ήμουν πολύ έτοιμη. Είμαι 39 ετών. Δεν έχω πρόβλημα να πω την ηλικία μου και στα 60 θα το λέω με καμάρι" είπε.

Πηγή: zappit.gr
 
Top