Το μεγαλύτερο λάθος της ζωής της παραδέχεται η Κρις Τζένερ σε συνέντευξή της στο Fox News Channel και την εκπομπή OBJECTified, το οποίο δεν είναι άλλο από την απιστία της εις βάρος του πρώτου της συζύγου, Ρόμπερτ Καρντάσιαν με έναν άνδρα δέκα χρόνια νεότερο.

“Παντρεύτηκα τον Ρόμπερτ όταν ήμουν 22 χρονών και έμεινα έγκυος στον μήνα του μέλιτος. Είχα την πιο ευτυχισμένη ζωή που κάποιος θα μπορούσε να ονειρευτεί. Αλλά όταν ζεις κάτι, κάποιοι άνθρωποι θεωρούν ότι μπορεί να ζήσουν κάτι καλύτερο αλλού. Αυτό σκέφτηκα κι εγώ προφανώς σε κάποιος σημείο".

Όσο για την απιστία της με έναν άνδρα δέκα χρόνια μικρότερό της, τον παίκτη του αμερικανικού ποδοσφαόρου OJ Simpson, παραδέχτηκε ότι το έκανε. "Δεν είμαι περήφανη γι αυτό. Κοιτάζοντας πίσω στη ζωή μου ομολογώ ότι αυτό είναι το μεγαλύτερο λάθος για το οποίο μετανιώνω, ότι άφησα αυτόν τον γάμο να καταρρεύσει".

H Τζένερ και ο Καρντάσιαν ήταν παντρεμένοι από το 1978 έως το 1991 και απέκτησαν τέσσερα παιδιά μαζί. Την Κόρτνεϊ, την Κιμ, την Κλόε και τον Ρομπ.

Όπως παραδέχεται, όταν ο Ρόμπερτ υπέβαλε αίτηση διαζυγίου εκείνη συνετρίβη. "Έγινε πραγματικότητα ο χωρισμός. Ήταν πολύ σκληρή περίοδος για εμένα" είπε και αποκάλυψε ότι αμέσως μετά το διαζύγιο ο σύζυγός της ακύρωσε όλες τις πιστωτικές της και την άφησε χωρίς ένα δολάριο. "Δεν είχα τίποτα. Πήγα στην αγορά μια μέρα και δεν είχα ένα δολάριο στην πιστωτική μου. Είχα μία πιστωτική στα χέρια μου και έλεγα ότι δεν μπορώ να αγοράσω ούτε ντομάτα".

Πηγή: People.com, E!

 
Top