Πακέτο στον Νίκο Μουρατίδη, αποφάσισε να στείλει η Shaya. Ο γνωστός ραδιοφωνικός παραγωγός ήταν ο μάνατζερ του γυναικείου συγκροτήματος Hi-5, στο οποίο συμμετείχε και η δημοφιλής τραγουδίστρια.

Η Shaya δεν πρόλαβε να του πει ευχαριστώ, μιας και η συνεργασία τους έληξε άδοξα. Η ίδια αναρωτιόταν ακόμα και σήμερα τι συνέβη, αφού η ίδια θεωρούσε πως ήταν πολύ κοντά τους.

Ο Νίκος Μουρατίδης, αν και επιφυλακτικός για τα όσα τον περίμεναν, άνοιξε το πακέτο και δεν έκρυψε τη χαρά του που είδε την Shaya. Εξήγησε μάλιστα και τι είχε συμβεί με το talent show…

«Στο παιχνίδι θα σου θυμίσω, πήγαινα στη Βούλα στο σπίτι που έμεναν τα κορίτσια και κάναμε κάποια γυρίσματα και κάποια στιγμή πιάσαμε την κουβέντα και μου είπε ότι γράφει τραγούδια και της έβαζα γκάζια να τα δείξει. Η έκπληξη που μπορεί να μην τη θυμάται και η Shaya, εγώ ήμουν πάντα με το μέρος των κοριτσιών και πάντα πήγαινα κόντρα με την παραγωγή. Στα δύο τελευταία επεισόδια δεν υπάρχω. Διαφώνησα και έφυγα. Γιατί λέω παίρνετε τα κοριτσάκια και τα έχετε κάνει σαν τραβεστί, γιατί τα έπαιρναν και τα άλλαζαν τα παιδιά και τους έβαζαν κάτι δικτυωτές κάλτσες και τέτοια. Ήταν να είμαι ο μάνατζερ τους. Εγώ μάνατζερ – μαϊμού δεν είμαι. Στα δύο τελευταία επεισόδια δεν είμαι» αποκάλυψε ο Νίκος Μουρατίδης αποκαλύπτοντας για το τι συνέβη.

Δείτε το βίντεο:

 
Top