Ένα σοκαριστικό ατύχημα είχε πριν από ένα μήνα, η Ισμήνη Νταφοπούλου λίγο καιρό μετά τον γάμο της. Η πρώην Σταρ Ελλάς βρισκόταν στα γυρίσματα μιας επαγγελματικής φωτογράφησης όταν ένας μεγαλόσωμος σκύλος της επιτέθηκε τραυματίζοντάς την στο πρόσωπο και το λαιμό.
«Έχασα προσωρινά και τόσο απροσδόκητα το όπλο της εργασίας μου, το πρόσωπό μου, την υγιή μου εμφάνιση, τη δουλειά μου, την αυτοπεποίθησή μου. Έπρεπε πια να “κρύβομαι” για να περπατήσω στο δρόμο χωρίς να είμαι δακτυλοδεικτούμενη. Όλα έγιναν τόσο ξαφνικά…», είχε δηλώσει λίγες μέρες μετά το ατύχημά της.
Πριν από λίγες ημέρες, η Ισμήνη Νταφοπούλου δημοσίευσε την πρώτη της φωτογραφία μετά το ατυχές συμβάν στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram, γράφοντας: «Ένας μήνας μετά… Σας ευχαριστώ για τις ευχές σας!».
Δείτε την ανάρτηση:
 
Top