"Δεν έχω ανακτήσει ακόμη πλήρως την ισορροπία μου, αλλά όσο στηρίζομαι στον αρραβωνιαστικό μου, τον Κέβεν (Αντεργκάρο), είμαι καλά. Το πρόσωπό μου είναι ακόμη μουδιασμένο και αυτό είναι κάτι που θα χρειαστεί τουλάχιστον ένα μήνα για να επανέλθει. Παρόλα αυτά δυναμώνω μέρα με την ημέρα και πολύ σύντομα θα επιστρέψω στην φυσιολογική μου κατάσταση. Επί του παρόντος θέλω απλώς να 'καθίσω φρόνιμα' για λίγο καιρό και να δω τι υποτίθεται ότι είμαι σε αυτό τον κόσμο" δήλωσε η Μαρία Μενούνος αποχωρώντας από τον τηλεοπτικό σταθμό E! Entertainment.

Η Ελληνοαμερικανίδα παρουσιάστρια παραιτήθηκε από το κανάλι ύστερα από τρία χρόνια συνεργασίας, λόγω της επέμβασης στην οποίαν υποβλήθηκε για την αφαίρεση καλοήθους όγκου από τον εγκέφαλό της.

Ταυτόχρονα με το δικό της πρόβλημα εξελίσσεται η θεραπεία της μητέρας της από τον καρκίνο τετάρτου σταδίου, επίσης στον εγκέφαλο.

Δείτε περισσότερα στο usay.gr

 
Top