Η ντίβα του ελληνικού τραγουδιού, Μαρινέλλα, μίλησε για τις δυσκολίες που είχε αντιμετωπίσει στο παρελθόν και αποκαλύπτει από πού αντλεί την αισιοδοξία της. «Είμαι αισιόδοξη πάρα πολύ! Δεν μ’ αρέσει να είμαι μουρτζούφλα, να είμαι γκρινιάρα, να βλέπω τα πράγματα μισοάδεια. Το πρωί ξυπνάω πάντοτε με γέλιο», λέει η τραγουδίστρια στο κυπριακό Down Town. 

Συνάντησε στη ζωή της δυσκολίες που να την κατέβαλαν; «Πάρα-πάρα πολλές δυσκολίες. Αν νομίζεις ότι όλα είναι καλώς καμωμένα, είσαι γελασμένος. Δεν είναι έτσι. Έχω πεινάσει, όπως ξέρεις, πολύ στη ζωή μου, αλλά αυτό δεν μ’ έκανε να μην πω: ''Αύριο θα ‘ρθει μια άλλη μέρα κι αυτή θα είναι καλύτερη!''. Τα παιδιά μου, τα εγγόνια μου, χαίρονται που είμαι με το γέλιο, με την πλάκα, με το καλαμπούρι, με την καλή διάθεση. Ποτέ, άλλωστε, δεν μετέφερα στο σπίτι μου στεναχώριες. Γιατί, δεν χρειάζεται να στενοχωριούνται οι δικοί μου. Πάντα το είχα αυτό. Έτσι λειτουργώ. Σκέφτομαι: ''Γιατί να στενοχωρώ την κόρη μου, την αδελφή μου, τ’ ανίψια μου, τον γαμπρό μου; Αφού θα περάσει κι αυτό!''».

Διαβάστε τη συνέχεια στο usay.gr

 
Top