Η γνωστή παρουσιάστρια ανέβασε στον προσωπικό της λογαριασμό στο Instagram μία φωτογραφία, η οποία απεικονίζει την ίδια σε πολύ μικρή ηλικία, ενώ πίσω της κάθεται η μητέρα της χαμογελώντας.

Ο λόγος για την Κατερίνα Καινούργιου, η οποία επέλεξε με αυτό τον τρόπο να ευχηθεί στην αγαπημένη της μαμά για τη Γιορτή της Μητέρας που είναι αύριο.

Η παρουσιάστρια έγραψε μερικά πολύ τρυφερά λόγια, απευθυνόμενη στη μητέρα της με πολλή αγάπη.

«Έψαξα πολύ για να βρω αυτήν την φωτογραφία ...η μαμά μου στέκεται πίσω μου… η μαμά μου σπάνια βγάζει φωτογραφίες ...η μαμά μου δεν αγαπά τις φωτογραφίες... Σε αντίθεση με μένα λοιπόν, η μαμά μου σπάνια βγάζει φωτογραφίες ..σε αντίθεση με μένα λοιπόν ,η μαμά μου δεν αγαπά το μακιγιάζ ,δεν τις αρέσουν τα ψηλά τακούνια ,δε την ενδιαφέρουν τα εντυπωσιακά ρούχα, ποτέ της δεν αγάπησε την τηλεόραση ...Δεν μοιάζουμε εξωτερικά ..δεν έχουμε το ίδιο στυλ ,δεν ακούμε την ίδια μουσική και σχεδόν πάντα διαφωνεί με τις προσωπικές μου επιλογές ...είναι τόσο διαφορετική που πολλές φορές αναρωτιέμαι τι είναι αυτό που έχω πάρει από εκείνη... Περνώντας τα χρόνια όμως αντιλαμβάνομαι πως είμαστε ίδιες... γιατί η μαμά μου με έμαθε να αγαπάω βαθιά και πραγματικά όπως αγαπά εκείνη, με έμαθε να ‘μαι αξιοπρεπής με ήθος και αξίες σαν αυτές που είχε εκείνη, με έμαθε να παλεύω για τα όνειρα μου και να τα πραγματοποιώ όπως έκανε εκείνη, με έμαθε να ‘μαι ευγνώμων ,γενναιόδωρη με τους άλλους και ταπεινή όπως εκείνη ...

Σ’ ευχαριστώ μαμά μου που ήσουν πάντα και είσαι το καταφύγιό μου, η αγκαλιά στη χαρά και στη λύπη μου. Που ήσουν εκεί για ‘μένα, για όλα, χωρίς να ζητάς λεπτομέρειες, ανιδιοτελώς.... Απλά εκεί, για να έρχομαι... σε ευχαριστώ για όλα και.. ας μην μοιάζουμε θεωρητικά καθόλου... σ' αγαπώ !

p.s δεν στο λέω συχνά από κοντά ...εκφράζω δημόσια τα συναισθήματα μου και είμαι σίγουρη πως θα το διαβάσεις...», ήταν η λεζάντα που συνόδευε τη φωτογραφία της Κατερίνας Καινούργιου.

Δείτε την ανάρτηση:

 
Top