Άγριος καβγάς μεταξύ της Μίνας Αρναούτη και της τραγουδίστριας Σαμπρίνας ξέσπασε στο Facebook. 

Αφορμή αποτέλεσαν οι φωτογραφίες από έξοδό της Μίνας Αρναούτη σε νυχτερινό κέντρο, που δημοσιεύτηκαν, από τον φωτογράφο που τις τράβηξε, στο προφίλ της. 

«Το αποτέλεσμα είναι μια ζωή να χαθεί και η μια κοπέλα να ταλαιπωρηθεί και να κινδυνέψει επικίνδυνα... Ποιος οδηγούσε ίσως να μην το μάθουμε ποτέ, οπότε ας μην τσακώνεστε. Αυτό που είναι όμως τραγικό, είναι ότι αν οδηγούσε ο Παντελής, που κάποιοι έτσι λένε, τότε είναι τραγική ανευθυνότητα, που μπήκαν στο αυτοκίνητο, επιτρέποντας σε έναν άνθρωπο που οι εξετάσεις του έδειξαν ότι στο αίμα του κυλούσε οινόπνευμα μόνο και ήταν λιώμα να οδηγήσει... Δεν εμπιστεύεσαι να μπεις σε αυτοκίνητο που οδηγεί κάποιος τόσο λιώμα.. και ακόμα χειρότερα που επέτρεψαν στον Παντελή να οδηγήσει σε αυτήν την κατάσταση… Οπότε να θυμάστε αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε ΠΟΤΕ μαζί», έγραψε η Σαμπρίνα.

Άμεση ήταν η αντίδραση της Μίνας Αρναούτη.  «Εσύ όταν τα είχες με τον άλλο λαϊκό τραγουδιστή και έκανε ναρκωτικά έμπαινες στο αμάξι του ή όχι;;;; η μήπως δεν ήξερες πότε έκανε χρήση; σε παρακαλώ πολύ κάνε μου την χάρη.....» έγραψε.

Ο διάλογος που ακολούθησε ήταν έντονος και κατέληξε σε απειλές για μηνύσεις και από τις δύο πλευρές.

Σαμπρίνα: Δεν καταλαβαίνω την επίθεση σου δεσποινίς.. επίσης ποιον εννοείς? δεν ξέρω κανέναν που να έκανε κάτι τέτοιο.. θα ήθελες λοιπόν να μας πεις?

Σαμπρίνα: Μίνα λυπάμαι αληθινά για την φρασεολογία σου αλλά καλά θα κάνεις να ζητήσεις συγγνώμη για την συκοφαντία σου, αλλιώς θα έχεις τρεξίματα με μηνύσεις... εκτός και αν τα ψέματα έγιναν πλέον συνήθεια για σένα.

Αρναούτη: Σαμπρίνα μου γλυκιά κάνε ότι νομίζεις! Έβγαλες συμπέρασμα και άφησες εντυπώσεις χωρίς να είσαι εκεί! Έκανα το ίδιο!

Σαμπρίνα: Κάνεις λάθος... Αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί.. επίσης δεν πρέπει να μπαίνουν σε αυτοκίνητο μεθυσμένου, αλλά ούτε και να του επιτρέπουν να οδηγεί... Αυτά δεν είναι συμπεράσματα, είναι ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ

Αρναούτη:  Σαμπρίνα ο Κ.Ο.Κ  λέει ότι όποιος οδηγεί δεν πίνει ! Τα ''αν'' και τα '''μήπως '' είναι για την αποφυγή της ευθύνης!»

Σαμπρίνα: Σε ποιον τραγουδιστή (αναφέρεσαι) γλυκιά μου... Επίσης Μίνα δεν κατάλαβες προφανώς ότι δεν εννοούσα εσάς τα κορίτσια απλά... σίγουρα και κάποιοι άλλοι θα ήξεραν αν ήταν σε κατάσταση να οδηγήσει ο Παντελής...

Αρναούτη: Σαμπρίνα μου είπες " δεν μπαίνεις στο αυτοκίνητο" μπήκαν πολλοί;;;
Μιλάς για έμενα! Εσύ ξέρεις πως ήμουν εγώ ή εκείνος;

Σαμπρίνα:  προφανώς μπορεί και εσύ να μην ήσουν καλά... εννοείται ...αλλά κάποιοι άλλοι όμως μπορεί να το είδαν αυτό.

Αρναούτη: Δεν είναι κάνεις υπεύθυνος για τις αποφάσεις που παίρνει ο άλλος! Δεν ήταν ανήλικος!

Σαμπρίνα: Ακριβώς Μίνα.. αλλά κάνεις δεν ήταν ανήλικος στην παρέα

Σαμπρίνα: Εγώ δεν αμφισβητώ καμιά αλήθεια, ούτε με ξεβολεύει ή βολεύει κάτι. Εγώ έγραψα αρχικά την γνώμη που μπορεί να έχει κάθε νοήμων άνθρωπος.. ότι δηλαδή ΑΛΚΟΟΛ και ΟΔΗΓΗΣΗ δεν πάνε μαζί, αλλά ούτε και μπαίνουμε σε αυτοκίνητα με κάποιον μεθυσμένο οδηγό, διότι ...Δείτε περισσότερα»

Αρναούτη: Εντάξει Σαμπρίνα κοιμήσου! Αύριο θα σε παίξουν κ εσένα! Φιλάκια!
Καταλάβαμε όλοι τι ήθελες να πεις... και εγώ ντρέπομαι που προσπαθείς να με αναγκάσεις να πω: ότι άτομα που πίνουν καθημερινά ο οργανισμός τους δεν λειτούργει το ίδιο στο αλκοόλ με έναν παρθένο οργανισμό! Τόσα χρόνια στη νύχτα δεν ξέρεις εσύ από τέτοια ε;;; να σου φέρω αν είναι μερικά άτομα από τα μπουζούκια που πίνουν το ίδιο και δεν φαίνονται μεθυσμένα ......Γιατι εσύ τραγούδαγες σε όπερα και δεν ξέρεις! Εγώ ήθελα να αυτοκτονήσω! Αυτό μας λες;;;

Σαμπρίνα: Τι να σου πω ρε κοπέλα μου!!! δεν ξέρω γιατί έχεις τόση κακία μέσα σου!!! Λες να με ενδιαφέρει να με παίξουν? ειδικά για κάτι τέτοιο? Αν αυτό είναι μπηχτή για να αποφύγεις την μήνυση που θα σου κάνω... δεν τσιμπάω

Αρναούτη: Αν προλάβεις γιατί θα σου κάνω πρώτη!

«Κανένα δηλητήριο δεν πέταξα.. αλλά η αλήθεια πονάει…. θα δεις τι δικαστήριο θα κάνω» έγραψε στη συνέχεια  η Σαμπρίνα απαντώντας σε χρήστη του Facebook που συμμετείχε στη συζήτηση.

Αρναούτη: Αααα είναι και αλήθεια τώρα οι υποθέσεις σου;;; έγινε δικαστήριο μήπως;  ή αποφάνθηκες μόνη σου;;; Συνέχισε εγώ μαζεύω ...

Σαμπρίνα: Συκοφαντική δυσφήμιση θεωρείται να μου καταλογίζει πράγματα που ΔΕΝ έχω κάνει... εγώ δεν είπα ούτε έβρισα... και αν δεν θυμάσαι τι είπα διάβασε τα σχόλια.

 Αρναούτη: είπα ότι έκανες κάτι κοπέλα μου; πας καλά;;;;

«Αυτό εδώ το αποφάσισες εσύ; μόνη σου; θα σε φτιάξω καλά για το πόρισμα που έβγαλες πριν γίνει το δικαστήριο!» συνέχισε η Μίνα Αρναούτη επισυνάπτοντας ανάρτηση της Σαμπρίνας που έγραφε, επικαλούμενη δημοσίευμα, ότι στη θέση του οδηγού βρέθηκε μόνο το dna του Παντελίδη.

Σαμπρίνα:  έμενα θα φτιάξεις? δεν ήμουν εγώ ο πραγματογνώμονας

 Αρναούτη: Το άρθρο λέει: ότι οδηγούν στο συμπέρασμα οι έρευνες..........
Όχι ότι βγήκε πόρισμα!

Τελικά οι τόνοι έπεσαν και οι δυο τους τα βρήκαν.

Σαμπρίνα:  Εύχομαι η αλήθεια λοιπόν να λάμψει, όποια και αν είναι!!! και ελπίζω όσο και αν νευριάσατε μαζί μου, μην ξεχνάτε να μην οδηγείτε οταν πίνετε ούτε να μπαίνετε ούτε να αφήνετε άλλους να οδηγούν σε τέτοια κατάσταση. Δεν έχω τίποτα προσωπικό με κανέναν από σας που με στολίσατε, αντιθέτως σας εύχομαι Καλή χρονιά με υγεία και προσοχή!!!

 Αρναούτη:  Καλή χρονιά Σαμπρίνα! Να ξέρεις ότι πρόσεχα πιο πολύ από τον καθένα! Μη κρίνεις αν δεν ξέρεις.... και κυρίως μη βγάζεις πόρισμα! Δεν ξέρεις πόσο πρόσεχα... δεν ξέρεις ποιος λέει αλήθεια και ποιος ψέματα! Μη κάνεις δηλώσεις και βγάζεις πορίσματα! Καλή συνέχεια! Υπομονή μέχρι το δικαστήριο!

Σαμπρίνα:  Σου εύχομαι να είσαι καλά, πραγματικά με παρεξήγησες... το αποδίδω με καλή θέληση στο γεγονός ότι έχεις περάσει πολλά... όποτε το σταματώ εδώ... Να είσαι γερή σου εύχομαι

 Αρναούτη: σε ευχαριστώ για την κατανόηση .... ποτέ δεν είναι αργά! 
Να είσαι καλά και εσύ και να προσέχεις ! 

 

 
Top