Ο Φώτης Σεργουλόπουλος μίλησε στον δημοσιογράφο Μαρίνο Βυθούλκα και το περιοδικό People για το ενδεχόμενο να μετακομίσει μόνιμα στο Παρίσι μαζί με τον γιο του Γιώργο.
«Η Γαλλία είναι μια χώρα που, αν μη τι άλλο, σέβεται τα ανθρώπινα δικαιώματα και τις αξίες της ζωής. Βεβαίως και ζει μια κρίση, όπως όλος ο πλανήτης, αλλά θα μου άρεσε ο Γιώργος να ζήσει εκεί, καθώς θα μάθαινε τι σημαίνει σεβασμός απέναντι στον άνθρωπο. Στην Ελλάδα, λίγο πολύ το έχουμε ξεχάσει αυτό. Όλα τα ενδεχόμενα είναι πιθανά, όχι όμως στο άμεσο μέλλον», απάντησε ο παρουσιαστής.
Σε αντίθεση με άλλους γονείς που κομπάζουν για τα κατορθώματα των παιδιών τους, από τα πρώτα βήματα, τις πρώτες μικρές προτασούλες, μέχρι και πότε κατάφεραν να βγάλουν την πάνα, εκείνος δεν έχει να μου διηγηθεί αντίστοιχες ιστορίες.
«Έχω φερθεί πολύ ψύχραιμα με τον Γιώργο και τον αντιμετωπίζω με λογική και προσοχή» αρκείται να πει.
Ωστόσο, ως γονιός έχει κάποιες έννοιες όσον αφορά το μέλλον του.
«Θέλω να μορφωθεί. To παιδί είναι μια προέκταση χρόνου της ίδιας σου της ζωής. Βλέπεις το παιδί ως τη συνέχειά σου. Οπότε θα προσπαθήσω να του δώσω τα απαραίτητα εφόδια, ώστε, αν ήμουν εγώ στη θέση του, να έκανα καλύτερα πράγματα από αυτά που έχω ήδη κάνει. Επιθυμώ ο Γιώργος να γίνει ένας καλός άνθρωπος, διαβασμένος και ενημερωμένος για την ιστορία. Να γνωρίζει πως στο παρελθόν συνέβησαν ορισμένα γεγονότα που οδήγησαν την ανθρωπότητα σε μια καταστροφή. Ακόμα κι αν δεν τα έζησε, πρέπει να γνωρίζει πως η δικτατορία και ο ναζισμός έχουν δημιουργήσει τα μεγαλύτερα δεινά στον κόσμο».
 
Top