Ερωτικά γράμματα που δε θα χορταίνει να διαβάζει

Αν νομίζεις ότι στο πρόσωπό του έχεις βρει την σταθερή πηγή της ευτυχίας σου και η ζωή σου θα είναι ελλιπής χωρίς αυτόν, πάρε στυλό και γράψε αμέσως τις σκέψεις σου. Ένα ερωτικό γράμμα είναι ο διαχρονικός και κλασικός τρόπος για να εκφράσεις τα συναισθήματά σου. Σε μια εποχή που άλλοι τρόποι επικοινωνίας, όπως τα email και τα sms έχουν κυριαρχήσει, θα τον εκπλήξει ευχάριστα το να του γράψεις ένα γράμμα που θα περικλείει την αγάπη σου.

Παρακάτω θα διαβάσεις μια συλλογή από ερωτικές επιστολές που αντιστοιχούν στο ζώδιό του.
Άφησε τον να αισθανθεί τη ζεστασιά και την τρυφερότητά σου και είμαι σίγουρη ότι θα του αρέσει.

Αγαπημένε μου Κριέ,

Όταν σε βλέπω να διασχίζεις ένα χώρο, συγκλονίζομαι από τις σπίθες που πετούν τα μάτια σου και από τον τρόπο που περπατάς. Βαδίζεις με τέτοια ταχύτητα, που είσαι σαν να έχεις πάντα κάπου να πας. Σε παρακαλώ, μπορώ να έρθω μαζί σου; Θέλω μόνο να ξέρεις ότι όπου κι αν πας θέλω να πάω. Δεν έχει σημασία πόσο μακριά, δεν έχει σημασία πόσο δύσκολος θα είναι ο δρόμος. Θα κάνω ό,τι γίνεται για να βαδίσω πλάι σου...

Αγαπημένε μου Ταύρε,

Η ηρεμία σου διαχέεται στον χώρο και δεν χρειάζεται καν να χαμηλώσεις το βλέμμα σου. Τα μάτια σου αγκαλιάζουν απαλά τον κόσμο που περιστρέφεται με θόρυβο γύρω σου. Αλλά εσύ, βράχος! Μπορείς να αποστασιοποιηθείς απ' όλη την ένταση και την κίνηση, περιμένοντας υπομονετικά και εξετάζοντας ευγενικά. Αχ, έχεις τόσο υπέροχα, γεμάτα ηρεμία μάτια, που θέλω να κάθομαι μαζί σου και να αφουγκραζόμαστε σιωπηλά. Θέλω να καταλάβω ό,τι καταλαβαίνεις και να αισθανθώ ό,τι αισθάνεσαι....

Αγαπημένε μου Δίδυμε,

Μου συμβαίνει συχνά να σε κοιτάζω και να αναρωτιέμαι τι σκέφτεσαι βαθιά μέσα σου. Ο κόσμος σου μοιάζει, καθώς έχεις αυτό το τεράστιο φωτεινό χαμόγελο και καταφέρνεις να βλέπεις τα πάντα σαν μια δυνατότητα χωρίς τέλος. Είσαι τόσο υπέροχα ενδιαφέρων άνθρωπος και εύχομαι να χρησιμοποιούσες τα σαγηνευτικά σου λόγια μόνο σ' εμένα. Επίτρεψέ μου να ακούω τη φωνή σου να μοιράζεται τα μυστικά που φυλάει η εφηβική σου ψυχή. Σε ακούω με προσήλωση, περισσότερο γιατί τα όσα μου λες τα 'χω κι εγώ η ίδια προσέξει και με εκφράζουν. Δεν θα κουραστώ ποτέ να σε ακούω γιατί τα λόγια σου με φυγαδεύουν σε ένα κόσμο όπου η αλήθεια έχει μόνο ένα πρόσωπο, αυτό της ασβέστης φλόγας για ελευθέρια!

Αγαπημένε μου Καρκίνε,

Είσαι τόσο ευγενικά όμορφος! Το ξέρεις; Σαν πλάσμα που λες κι ήρθε από άλλη εποχή, με μαγεύεις, με κάνεις δέσμιά σου και εγώ οικειοθελώς αφήνω τη ψυχή μου ελεύθερη να πει το υπέρτατο «ευχαριστώ», αυτό που άλλοτε εκφράζεται μέσα από χαμόγελα κι άλλοτε μέσα από δάκρυα.
Η τρυφερή σου αγκαλιά μου δίνει οξυγόνο, μια ανάσα ελπίδας πως τα όσα έπονται, δε θα 'ναι ούτε στο ελάχιστο υποδεέστερα των όσων προϋπήρξαν. Άφησέ με να μείνω για πάντα κλεισμένη στην απαλή, ζεστή αγκαλιά σου και να έχω μια θέση μόνιμη, στο συρτάρι της μνήμης σου, δίπλα σε αυτά που έχουν ήδη γραφτεί με αγάπη μέσα σου!

Αγαπημένε μου Λέοντα,

Είσαι μια ακτίνα φωτός, όταν η μέρα μου είναι γεμάτη από μαύρα σύννεφα και όταν νιώθω έτοιμη να κλάψω, είσαι εκεί για να πάρεις το χέρι μου και να μου δείξεις ό,τι πιο φωτεινό υπάρχει. Είναι φορές που πραγματικά σκέφτομαι πόσο ευλογημένος είσαι, που έχεις το έμφυτο αυτό χάρισμα να σκορπάς θετικότητα και να γεννάς το φως στις ψυχές των γύρω σου.
Αφήνομαι δίχως αναστολές μαζί σου, σ' ένα πανηγύρι ζωής όπου χαίρεσαι την κάθε στιγμή. Προτού καν το καταλάβω, βρίσκω τον εαυτό μου να χορεύει και να τραγουδά στο ρυθμό σου, ενώ "καρφιτσώνεις" με ιδιαίτερη ευκολία το χαμόγελο στα χείλη μου. Άσε με, λοιπόν, να γευτώ τη θετική αύρα που βγαίνει από μέσα σου και θα λάβω με χαρά το κομμάτι της ψυχής σου που τόσο απλόχερα μου δίνεις.

Αγαπημένε μου Παρθένε,

Είσαι λιγομίλητος, αλλά η εξουσία στα λόγια σου είναι ισχυρότατη. Αλήθεια δεν έχω συναντήσει ποτέ άλλο πρόσωπο, με τέτοια δύναμη στο λόγο. Είσαι ένας άνδρας που κρατά το κεφάλι του ψηλά και κοιτάζει ευθεία, ξέροντας ακριβώς πώς και ποια πορεία θα ακολουθήσουν τα πράγματα. Είσαι πάντα εκεί για να με κάνεις να προβληματιστώ και να αναθεωρήσω το οτιδήποτε, ενώ με βοηθάς στο να δω τη ζωή με άλλο μάτι, πιο ουσιαστικό, δίνοντας έμφαση στα μικρά, απλά, καθημερινά πράγματα που την ομορφαίνουν!

Αγαπημένε μου Ζυγέ,

Πάντα σε φαντάζομαι να μοσχοβολάς υπέροχα, να λες το όνομά μου απαλά και στη συνέχεια να ρίχνεις τις άμυνες γύρω μου, καθώς μου χαρίζεις το πιο χαριτωμένο σου χαμόγελο. Με αφήνεις μ' αυτήν τη γλυκιά, αβάσταχτη προσμονή που 'χεις μόνο όταν περιμένεις όμορφα πράγματα. Χάνομαι με ικανοποίηση στην γαλήνη και την ηρεμία και νιώθω ότι είμαι το άλλο σου μισό, η σύντροφός σου. Νιώθω μια πληρότητα που με σημαδεύει μέσα από ένα καταστάλαγμα συναισθημάτων, καθώς ξέρεις καλά πως να με ακούς, πως να με αγκαλιάζεις, πως να με συμπονάς και πως να με κατανοείς.
Την ώρα που χαμογελάς και ψιθυρίζεις στον άνεμο το «θα 'μαι κοντά σου, όταν με θες», με παρασέρνεις σε καταφύγια που πρόσμενα καιρό να βρεθώ για να ξαποστάσω και για να δροσιστώ..

Αγαπημένε μου Σκορπιέ,

Νιώθω τα συναισθήματα που κρατάς μέσα σου, γεμάτος αυτοπεποίθηση και υπερηφάνεια, απ' τα ταξίδια σου σε άλλους κόσμους, μυστικούς, μαγικούς! Ο φωτεινός σηματοδότης επιμένει να σου δείχνει την έξοδο κι εσύ, μην μπορώντας άλλο, με τη δίψα σου για νέες εμπειρίες να σου καίει τη σάρκα, ανοίγεις τα χέρια κι αφήνεσαι να σε πάρει ο άνεμος... Κλείνεις τα μάτια και ξαφνικά βρίσκεσαι εκεί που δε χρειάζεται να φοράς άλλο αυτή τη μάσκα της αν(τ)οχής!
Με σφίγγεις πάνω στο κορμί σου και με παρασέρνεις εκεί όπου μπορώ κι εγώ να ζήσω ελεύθερα τη γύμνια του εγώ μου! Και αυτό το σκοτάδι στα μάτια σου, ω, πόσο με φοβίζει και με παρασέρνει στον κόσμο των αιώνιων αισθήσεων, τόσο που με κάνει να θέλω να ακούσω να μου πεις πράγματα που δεν έχεις πει ποτέ σε κανέναν.

Αγαπημένε μου Τοξότη,

Η ελευθερία δονεί το κορμί σου, έτσι ποτέ δεν σταματάς να σχεδιάζεις για το μέλλον και δεν ανησυχείς για το τι λένε οι άλλοι. Έχεις μια χάρη και κινείσαι σαν πουλί που είναι γραφτό να έχει φτερά και να μπορεί να πετάξει μακριά, πολύ μακριά. Μαζί σου ένιωσα πως βρήκα ξανά την ταυτότητά μου.. Ένιωσα πως δεν είμαι μόνη, πως είναι κι άλλοι που αρέσκονται ν' ακροβατούν σε τεντωμένο σχοινί κι έτσι ανακαλύπτουν την ταυτότητα του είναι τους!
Μακάρι να μπορούσα να μάθω να πετάω μαζί σου...

Αγαπημένε μου Αιγόκερε,

Μπορείς να πεις ότι με εκπλήσσει ο τρόπος που κάνεις τα πάντα σαν να έχεις προκαθορισμένο σχέδιο και ότι διαθέτεις μια λύση, ακόμη και για τις πιο δύσκολες καταστάσεις. Συνηθίζω να μένω με ανοικτό το στόμα, κάθε φόρα, με το πώς επενδύεις το χρόνο σου και το τι εν τέλει έχει σημασία για εσένα. Μαζί σου, γαληνεύω γιατί μου μαθαίνεις ό,τι αξίζει και τι όχι να δέχομαι και να ανέχομαι.
Εξ άλλου, εσύ μου έμαθες ότι μόνο μέσα απ' το χρόνο θα έχω τη δύναμη να αντιληφθώ την αληθινή αξία των πραγμάτων και ότι χρειάζεται να ωριμάσει κάτι μέσα μου για να αφήσει πια μόνιμα το χνάρι του στη ψυχή μου!

Αγαπημένε μου Υδροχόε,

Θέλω να ξέρεις ότι λατρεύω τον τρόπο που λειτουργεί το μυαλό σου και το πώς πιέζεις τα πράγματα να αλλάξουν. Με κάνεις να φεύγω μακριά, μ' ένα αίσθημα αδιαφορίας για τα όσα αγρίμια και ερείπια αφήνω πίσω! Ταξιδεύω μαζί σου σε νέες εμπειρίες, αφήνομαι.. χάνομαι.. Κι έπειτα, επιστρέφω με ένα πλατύ χαμόγελο στα χείλη!
Άφησέ με να αγωνιστώ μαζί σου μέσα σ' αυτόν τον αέναο κύκλο και να βιώσω αυτή την ηθική και ψυχική "παρανομία". Κι όταν το ταξίδι του νου τελειώσει, θα επιστρέφω στην πραγματικότητα με τη ψυχή μου ανάλαφρη και δικαιωμένη για ετούτη την εμπειρία που μου χάρισες!

Αγαπημένε μου Ιχθύ,

Θα μπορούσα να πω ότι ζω σ' ένα σύννεφο, ένα όνειρο που ταξιδεύω μαζί του, ανακαλύπτοντας στην πορεία τις θάλασσες που κρύβει η ψυχή σου. Ακούω τον παφλασμό των κυμάτων, την εναλλαγή της φουρτούνας με την απανεμιά... Μεταμορφώνομαι μέσα από ένα εκστασιασμένο, όλο ενέργεια και ένταση κλίμα κι έπειτα αναδύομαι μαζί σου απ' την εμπειρία τούτη, εξαγνισμένη, ζωντανή, ευχαριστημένη για τα όσα απήλαυσα. Άφησέ με, να μπορώ να ονειρεύομαι στο πλάι σου....


Πηγή
 
Top