Το 2010 ήταν η χρονιά που η Courtney Carver συνειδητοποίησε ότι είχε πάρα πολλά ρούχα.

"Θυμάμαι σκεφτόμουν, «πρέπει να κάνουμε κάτι με αυτές τις ντουλάπες», αναφέρει στον Business Insider.

"Ηταν μία περίοδος που άλλαζα όλη μου την ζωή και η ντουλάπα μου φαινόταν να είναι σαν ένα από τα πρώτα πράγματα που έπρεπε να αλλάξω", σημειώνει. Με τόσα πράγματα στην ντουλάπα μου δεν ήξερα πιο ήταν το προσωπικό μου στυλ, αναφέρει.



Από το να πετάξει τα ρούχα που δεν ήθελε πια ή να τα δωρίσει, η Carver αποφάσισε να βάλει ένα στοίχημα με τον εαυτό της. Να περάσει τρεις μήνες, μία ολόκληρη εποχή του χρόνου δηλαδή, με μόλις 33 ρούχα, μεταξύ των οποίων μπλουζάκια, παπούτσια, μπουφάν, κοσμήματα και αξεσουάρ.







Αν μάλιστα αγόραζε ένα καινούργιο μπλουζάκι θα έπρεπε με αυτό να αντικαταστήσει ένα παλιό με το καινούργιο, ώστε πάντα τα ρούχα της να είναι 33.



Η Carver άρχισε να καταγράφει τις προσπάθειές της και τα ρούχα της σε ένα website που ονόμασε Project 333 — 33 αντικείμενα και ρούχα για τρεις μήνες.



Από τότε η τάση αυτή σκόρπισε σε όλες τις ΗΠΑ και τον κόσμο όπου άνθρωποι αποφάσισαν να μικρύνουν δραστικά τις ντουλάπες τους.



Ο υπερκαταναλωτισμός είναι πρόβλημα, αναφέρει η Carver.



"Αποφάσισα να μικρύνω την γκαρνταρόμπα μου γιατί δεν μου άρεσε η καταναλωτική που μανία", αναφέρει η blogger Laura Blanton.







Σύμφωνα με τις περισσότερες γυναίκες, τη συμμετοχή στο project της έκανε να βρουν το στυλ τους αφού ψάχνουν για τα ρούχα που θα είναι πιο λειτουργικά για τις ίδιες.



Η αρχή μπορεί να γίνει με μία λίστα πραγμάτων προς αγορά, ενώ πηγή έμπνευσης μπορεί να γίνουν διάφορα blog καθώς και το Pinterest.







Το πιο δύσκολο πράγμα είναι, αναφέρει η Carver η μεταβατική περίοδος, όπου νόμιζε ότι θα μείνει από ρούχα ή ότι θα προσέξουν στην δουλειά της ότι δεν έχει πολλά ρούχα, όμως όπως σημειώνει, τίποτα από αυτά δεν έγινε.

 
Top