Πέντε τρόποι για να την προσεγγίσετε

«Η πεθερά μου με μισούσε. Ήμουν πολιτικά φιλελεύθερη, είχα μεγάλη γλώσσα αλλά το πιο σημαντικό ήταν ότι πήρα τον γιο της.



Ο πρώην σύζυγός μου πάλευε συνεχώς για τη σχέση μου με την μητέρα του. Είχαμε χωρίσει μια φορά πριν ακόμα παντρευτούμε εξαιτίας της, στη συνέχεια βέβαια τα βρήκαμε αλλά ακόμα κι όταν παντρευτήκαμε τα πράγματα δεν βελτιώθηκαν. Κάθε φορά που την έβλεπα πάθαινα κρίσεις πανικού, ένιωθα αρνητική ενέργεια και γενικά δεν αισθανόμουν καλά. Τελικά με τον άντρα μου χωρίσαμε.



Όταν βγήκε το διαζύγιο μας, η σχέση μου με την πεθερά μου άρχισε σιγά σιγά να βελτιώνεται. Αν μου το έλεγε κανείς, δεν θα το πίστευα! Μπορεί να μην είμαστε οι καλύτερες φίλες αλλά συνεργαζόμαστε μια χαρά για χάρη του παιδιού. Τα πρώην πεθερικά μου με βοηθούν πολύ με την κόρη μας και κάνουν τη ζωή μας πιο εύκολη. Της λέω συχνά «Σας ευχαριστώ για όλα αυτά που κάνετε." Θα προσπαθήσω να δείξω ακόμα περισσότερο την εκτίμησή μου στην πρώην πεθερά μου αλλά και στον πρώην πεθερό μου ώστε να ξέρουν οι παππούδες ότι αναγνωρίζω όσα κάνουν για το παιδί.» Αυτά μας εξομολογήθηκε η 35χρονη Άννα για την σχέση της με την πεθερά της.



Βλέπετε λοιπόν ότι και οι …χειρότερες σχέσεις με τις πεθερές με τον καιρό φτιάχνουν. Εδώ είναι μερικές προτάσεις ώστε να προσεγγίσετε την πεθερά σας και να γίνετε, γιατί όχι, φίλες. Άλλωστε μην ξεχνάτε ότι δεν παντρευτήκατε μόνο τον σύζυγό σας αλλά και την οικογένειά του.



Ποια είναι τα χόμπι της



Μάθετε τι αγαπά η πεθερά σας να κάνει. Αν της αρέσει να μαγειρεύει ή να ασχολείται με την κηπουρική ζητήστε της να σας δώσει μερικές συμβουλές. Θα κολακευτεί πολύ με την πρότασή σας ή τουλάχιστον θα της αρέσει που δείχνετε ενδιαφέρον για τις ασχολίες της. Καλέστε την σπίτι ή ρωτήστε την ποιο απόγευμα θα είναι ελεύθερη ώστε να σας πει πώς μαγειρεύει τα αγαπημένα πιάτα του καλού σας και γιου της. Θα δει ότι έχετε διάθεση να μάθετε και αυτό θα εμβαθύνει τη σχέση της μαζί σας.



Διαβάστε ολόκληρο το θέμα στο baby.gr...

 
Top